ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۴۶۴
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان گلستان خبرداد: کیفی سازی ارائه خدمات فرهنگی به مددجویان از اولویت‌های اصلی برنامه‌ها و سیاست‌های کمیته امداد است
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان گلستان از ارائه خدمات هدفمند آموزشی، تربیتی، مشاوره و اعتقادی به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد خبر داد.
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۱

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدمصطفی کیاء الحسینی معاون امورفرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان گلستان گفت : با اجرای برنامه های کیفی و هوشمند در حوزه فرهنگی کمیته امداد سعی می شودکه این نوع خدمات با ارزش افزوده بالاتر و هدفمندتری ، موضوع توانمندسازی فرهنگی مددجویان و نیازمندان در سطح جامعه را در بگیرد.

 وی تصریح کرد: هم افزایی با سایر دستگاهها و استفاده از ظرفیت موسسات آموزشی با کیفیت در راستای اجرای برنامه های تحولی کمیته امداد  بویژه در حوزه فرهنگی و همچنین عزت نفس و رعایت شأن ، منزلت و کرامت خانواده های تحت حمایت از اقدامات مناسب و مطلوب در خصوص تحقق این برنامه ها و سیاستها می باشد.  

 کیاء الحسینی با اشاره ۳۵ هزار خدمت مشاوره درسال گذشته ،افزود: موسسات برون سپار آموزشی و مشاوره تحصیلی همچون علامه حلی ، تام لند ، نمکدان و ... در راستای خدمات و هدایتگری مطلوب تحصیلی ، هم افزایی با جمعیت هلال احمر در قالب طرح یاس و استقرار دختران بازمانده از ازدواج تحت حمایت در خانه های هلال به جهت نقش آفرینی اجتماعی این دختران ، استفاده از ظرفیت نهاد کتابخانه های عمومی کشور به جهت ایجاد دفاتر ارائه مشاوره و آموزش خانواده و ... از جمله خدمات مختلف با کیفیت و مطلوب امداد در حوزه فرهنگی می باشد.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان گلستان با اشاره به اعزام بیش از ۲۵۰۰ نفردر قالب اردوهای مختلف در راستای توانمند سازی فرهنگی خانواده های تحت حمایت ،افزود:  برنامه های مختلف اوقات فراغت در طی سال و بویژه در ایام تابستان ، اردوهای سراسری و سایر امورات از این قبیل نیز با سیاستگذاری  هدفمند و مطلوب برنامه ریزی و عملیاتی می گردد.

ارسال نظرات