ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۴۶۵
مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان شرقی گفت: سال گذشته با تسهیلات این صندوق برای بیش از هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شد.
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵

اشتغالزایی بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر در آذربایجان شرقی با تسهیلات صندوق کارآفرینی امید

به گزارش بازار کار، حامد حدادی،  مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان شرقی، روز دوشنبه 22 مردادماه، در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه سال گذشته با تسهیلات این صندوق برای بیش از هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شد، اظهار کرد: سهم تسهیلات اشتغال روستایی در سال گذشته به طور ۱۰۰ درصدی جذب شد.

وی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید به عنوان یک نهاد عمومی برای حمایت کسب و کارهای خرد و متوسط با رویکرد بانکداری اسلامی تاسیس شده است.

حدادی افزود: این صندوق به عنوان بازوی دولت در حمایت از جوانان، زنان سرپرست خانوار، خانوارهای روستایی و عشایر و قشر محروم جامعه نیز به شمار می‌رود.

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان شرقی، ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید سال ۸۵ با نام صندوق مهر امام رضا(ع) تاسیس یافت و در سال ۹۳ به نام صندوق کارآفرینی امید تغییر کرد.

وی خاطرنشان کرد: صندوق کارآفرینی امید، جایگاه ویژه‌ای در حمایت از کسب و کارهای خرد بازار محور و تامین اعتبارات خرد در سیاست‌های دولت دارد و هدف عمده آن نیز کاهش فقر و افزایش تولید است.

حدادی، افزود: بیش از ۵۰۰ میلیون نفر در دنیا دارای کسب و کار خرد با اعتبارات خرد مشغول فعالیت هستند و بیش از ۶ هزار صندوق قرض الحسنه نیز در کشور وجود دارد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید آذربایجان شرقی ادامه داد: صندوق کارآفرینی امید استان ۱۳۵ میلیارد ریال در بازسازی اتوبوس‌های فرسوده شهر تبریز هزینه کرده است و در برگزاری جشنواره زغال اخته کلیبر و نمایشگاه صنایع دستی با ارائه تسهیلات به کسب و کارها همکاری داشته است.

ارسال نظرات