ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۴۶۹
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت:
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳

به گزارش بازارکار البرز از خبرگزایری تسنیم؛ معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: در سال گذشته برای ۲۰۰۰ نفر از مددجویان جشن خودکفایی گرفته شده که با رسیدن به درآمد پایدار از خدمات مستمر کمیته امداد خارج شده‌اند.

غلامحسین پورمنافی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان البرز در گفتگو با خبرنگار تسنیم در کرج با اشاره به خودکفایی این تعداد از مددجویان کمیته امداد، از پرداخت 890 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال در سال 1402 خبرداد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان البرز با اشاره به اینکه سال گذشته کمیته امداد استان موفق به جذب 96 درصد از تسهیلات اشتغال تبصره 18 شده است، افزود: این تسهیلات در قالب طرح‌های دامداری، کشاورزی، صنایع تولیدی، خدماتی و صنایع دستی در جهت توانمندی اقتصادی خانواده‌های نیازمند پرداخت شده است. 

پورمنافی با بیان اینکه توانمند‌سازی از اهداف اصلی این نهاد مقدس است و به ایجاد فرصت‌های شغلی طی چند سال اخیر توجه ویژه‌ای شده است گفت: علاوه بر تسهیلات اشتغال به آموزش، کاریابی و طرح راهبران شغلی نیز توجه دارد و در این زمینه‌ها نیز توفیقات خوبی کسب شده است.

برچسب ها:

ارسال نظرات