ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۴۷۲
رئیس پارک علم و فناوری استان البرز گفت: زنجیره تولید دارو به پارک علم و فناوری استان البرز واگذار شده ‌که کار بسیار ارزنده‌ای بوده است.
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۵

به گزارش بازارکار البرز از خبرگزاری تسنیم؛ مهدی عباسی رئیس پارک علم و فناوری استان البرز ظهر امروز در پنجاه و دومین رویداد جذب سرمایه دوشنبه‌های استارت‌آپی حوزه زیست فناوری اظهار داشت: 483 شرکت دانش بنیان فعّال در البرز فعّالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه البرز چهارمین استان کشور از نظر تعداد شرکت‌های دانش بنیان است، افزود: از سال‌های گذشته تجمع شرکت‌های دانش بنیان در تهران تعداد قابل توجهی بوده و در استان البرز به دلیل وجود این شرکت‌ها باید شرایط ویژه‌ای را پیگیری کنیم.

رئیس پارک علم و فناوری استان البرز با بیان اینکه البرز در سال‌های گذشته به دلیل نزدیکی با استان تهران دچار چالش‌هایی بود، عنوان کرد: در سنوات گذشته صندوق پژوهش و نوآوری در البرز وجود نداشته اما خوشبختانه صندوق البرز جزو 5 صندوق اول کشور محسوب می‌شود.

مهدی عباسی با بیان اینکه 386 میلیارد تومان تأدیه‌شده صندوق شوکوفایی و‌نوآوری البرز بوده است، گفت: تا پایان سال این مبلغ به 500 میلیارد تومان خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در سال گذشته یک هزار و 400 میلیارد تومان ضمانت‌نامه‌ای بود که از صندوق پژوهش فناوری  استان شارژ شده است، افزود: امیدواریم با چنین ارقامی نگاه ویژه‌ای به استان البرز شود‌.

رئیس پارک علم و فناوری استان با توجه به اینکه زنجیره تولید دارو به پارک علم و فناوری استان البرز واگذار شده ‌که کار بسیار ارزنده‌ای بوده است، بیان کرد: در بحث واگذاری اراضی نیز تا به امروز 10 قطعه زمین را واگذاری قطعی به شرکت‌های دانش‌بنیان کرده‌ایم.

عباسی در پایان گفت: پارک علم وفناوری استان البرز اولین سند اعیانی جهش دانش‌بنیان را با پیگیری‌های مقام اول استان به صورت رسمی به شرکت مذکور واگذار کرده است که خود جهش بزرگی در این حوزه محسوب می‌شود.

برچسب ها:

ارسال نظرات