ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۴۸۶
در مراسمی با حضور رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان و رئیس دانشگاه گرمسار، تفاهم نامه همکاری مشترک جهت راه اندازی دفتر جهاددانشگاهی در دانشگاه گرمسار منعقد شد.
سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۹

علی منصفی راد، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان در این مراسم گفت: هدف اصلی از انعقاد این تفاهم نامه، راه اندازی دفتر جهاد دانشگاهی در دانشگاه گرمسار و استفاده از توانایی های علمی و توسعه همکاری های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری در جهت استمرار ارتباط سازمان یافته بین دانشگاه گرمسار و جهاددانشگاهی استان به منظور برطرف کردن نیازهای متقابل است. 

وی افزود: این تفاهم نامه در راستای دستیابی به اهداف سند چشم انداز و سیاست های کلی نظام و در جهت بهره مندی مستمر خرد جمعی، به منظور ارتقاء مشارکت در نهضت تولید علم و تحقق دانشگاه تمدن ساز بین دو مجموعه منعقد می شود.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: افزایش تولیدات علمی کار آمد و کمک به رفع نیاز های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی در سطح استانی، ملی و بین المللی و کاربردی کردن دستاوردهای علمی و پژوهشی از طریق تعامل پویا و سازنده با مراکز علمی، پژوهشی داخلی از جمله سایر اهداف امضای این تفاهم نامه همکاری مشترک است.

منصفی راد استفاده بهینه از توانمندی ها و امکانات موجود متقابل در راستای توسعه کشور و اهداف سازمانی فی مابین جهاددانشگاهی و دانشگاه گرمسار، در جهت تحقق بخشیدن به اهداف مشترک را از جمله سایر اهداف انعقاد این تفاهم نامه همکاری مشترک علمی دانست.

وی تأکید کرد: زمینه های همکاری مشترک  آموزشی، پژوهشی و فرهنگی، همکاری در خصوص نیازسنجی آموزشی و تدوین و برگزاری دوره‌های عمومی و تخصصی مورد نیاز دانشگاه، همکاری در طراحی و اجرای برنامه ها، کنگره ها، همایش ها، سمینارها، نشست های تخصصی، کارگاه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اشتغال و کارآفرینی در سطوح ملی و بین المللی، همکاری در ایجاد تشکیلات مناسب به منظور تألیف ترجمه و انتشار کتب، همکاری و برنامه ریزی برای برگزاری دوره های آموزشی ویژه مهارت های شغلی و ورود دانشجویان و فارغ التحصیلان به بازار کار و اشتغال از جمله موضوعات مهم این تفاهم نامه همکاری مشترک است.

رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان اضافه کرد: برگزاری نمایشگاههای شغلی ویژه دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه، تلاش برای کاربردی و تجاری سازی پروژه های تحقیقاتی و دانش فنی طرفین با رویکرد ارتقاء فناوری، ترویج و اطلاع رسانی فعالیتهای دانشگاه با استفاده از ابزارهای مختلف رسانه های جهاد دانشگاهی خبرگزاری ایسنا و ایکنا، تلاش برای کاربردی کردن پروژه های تحقیقاتی و انجام شده توسط جهاد در ارتباط با فعالیت های دانشگاه و منطقه در جهت ارتقاء فناوری های مرتبط با دانشگاه، همکاری در استفاده از امکانات آموزشی و... از سایر موضوعات اشاره شده در این تفاهم نامه همکاری است.

ارسال نظرات