ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۴۹۰
رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد
 رئیس کل دادگستری استان مازندران بر لزوم نظارت مستمر و ساماندهی تورهای گردشگری استان تاکید کرد و گفت: دستگاه قضایی استان از سرمایه‌گذاری سالم در حوزه گردشگری حمایت می‌کند.
سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰

عباس پوریانی  در دیدار مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مازندران، اظهار کرد: این استان با داشتن مواهب طبیعی مانند دریا، جنگل و اماکن بسیار زیبای طبیعی، از ظرفیت بسیار مناسبی برای فعالیت تورهای گردشگری برخوردار است.

وی ادامه داد: نبود نظارت موثر در این حوزه و فعالیت تورهای غیرمجاز در برخی موارد مشکلاتی را ایجاد کرده و پرونده‌هایی نیز در این زمینه تشکیل شده است. در این راستا باید با ساماندهی تورهای گردشگری، از بروز مشکلات بعدی پیشگیری شود.

پوریانی درباره خانه‌های مسافر و خانه‌های بومی و تورهای غیرمجاز، گفت: باید با مشارکت نیروی انتظامی نسبت به اجرای دقیق قانون و برخورد قانونی با متخلفان اهتمام شود. همچنین نسبت به صدور مجوزها دقت بیشتری شود تا از هرگونه قانون‌گریزی در این بخش جلوگیری شود.

رئیس کل دادگستری مازندران همچنین به برخی ساخت و سازهای غیرمجاز در اماکن گردشگری و میراث فرهنگی و حفاری‌های غیرمجاز اشاره کرد و افزود: قطعاً در این زمینه، روسا و دادستان‌ها به موضوع ورود می‌کنند و با متخلفان برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

پوریانی با اشاره به برخی موانع و مشکلات حوزه میراث ‌فرهنگی و گردشگری، اظهار کرد: با توجه به حجم زیاد مسافران استان مازندران باید نگاه وسیعی به گردشگری استان داشت و در این راستا دستگاه قضایی استان با انجام تکالیف خود از هرگونه فعالیت‌های اقتصادی شفاف و سرمایه‌گذاری سالم در حوزه گردشگری حمایت می‌کند

ارسال نظرات