ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۵۰۷
مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز گفت:
سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷

به گزارش بازارکار البرز از خبرگزاری تسنیم؛ مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز گفت: در ۳ سال گذشته ۴۰میلیارد تومان  سرمایه گذاری در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز شده است.

 امیر سرکندی مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز ظهر امروز در پنجاه و دومین رویداد جذب سرمایه اظهار داشت: کشور ایران بیش از ده سال است که در حال نزدیک شدن به حوزه علمی است.

وی با اشاره به اینکه ما در سال‌های گذشته مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری و غیره را داشته‌ایم و وزارت علوم متولی بخش حوزه علمی کشور بوده است، افزود: کارخانه‌های نوآوری در واقع تمام اجزای اکوسیستم را در خود جای دارد.

سرکندی بیان کرد: فرق کارخانه‌های نوآوری با پارک‌های علمی و فناوری در این است که کارخانه‌های نوآوری توسط بخش خصوصی اداره می‌شود .

مدیر کارخانه نوآوری و صنایع خلاق استان با بیان اینکه بالغ بر 40میلیارد تومان در 3 سال گذشته  سرمایه‌گذاری در کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز شده است، افزود: در حال حاضر بین 3 تا 7 درصد جی‌پی‌دی اکوسیستم نوآوری بوده است.

وی عنوان کرد: نسل جدید دیگر به حقوق کارمندی قانع نیستند و به دنبال جذب سرمایه هستند.

امیر سرکندی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کارخانه نوآوری استان البرز از داشتن آب لوله‌کشی محروم است و‌ ماهانه بین 60 تا 70 میلیون تومان هزینه تانکرهای آبی است که در این مجموعه صرف می شود، افزود: کارخانه نوآوری و صنایع خلاق البرز به عنوان یکی از برترین کارخانجات در کشور فیبر نوری ندارد و با مشکلات اینترنت فراوانی روبه‌رو هستیم.

برچسب ها:

ارسال نظرات