ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۵۲۷
حمایت از کسب و کارهای برتر اقتصادی با اهدای جایزه ملی
سومین کنفرانس بین‌المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار با اعطای جایزه ملی به ۱۳ کسب و کار برتر پایان یافت.
سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۸

به گزارش  بازارکار از انجمن مدیریت کسب و کار ایران، سالن اجلاس سران روز دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ میزبان سومین کنفرانس بین المللی اقتصاد و مدیریت کسب و کار با حضور چهره های شاخص و مدیران کسب و کار بود.
این رویداد معتبر علمی توسط انجمن مدیریت کسب و کار ایران و با مشارکت دانشگاه های داخلی و حدود ۱۰ دانشگاه خارجی و نهادهای معتبری از جمله فدراسیون مدیریت و مشاوران کسب و کار ایران، اتحادیه انجمن های علمی، فناوری، نوآوری و تجاری سازی کشور برگزار و در راستای این رویداد کارگاه های تخصصی و ارائه مقالات منتخب ارائه شد.
در ابتدای این کنفرانس محمد هادی عسگری رئیس انجمن مدیریت کسب و کار و محمدرضا انبیائی نائب رئیس انجمن کسب وکار به مسایل مهم در حوزه توسعه و تقویت کسب و کارها پرداختند.
موضوعات تخصصی این کنفرانس تخصصی تحول دیجیتال بخش خصوصی و ماندگاری کسب وکارها ,نشست تخصصی تاب آوری و چالش های آینده کسب و کارها, نشست تخصصی تفکر سیستمی,مفاهیم نوین بازاریابی بود.
از مهمترین برنامه‌های این رویداد ارائه مقالات تخصصی، اعطای جایزه ملی مدیریت کسب و کار سال کشور، انتخاب و معرفی کتاب سال مدیریت کسب و کار کشور، انتخاب و معرفی پایان نامه برتر دانشجویی کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی مدیریت کسب و کار سال کشور انتخاب و معرفی پژوهشگر برتر سال کشور در حوزه مدیریت کسب و کار، انتخاب و معرفی چهره برجسته مدیریت کسب و کار در سال ۱۴۰۳ بود.
حضور و مشارکت بیش از ۲۰۰ عضو هیات علمی و استاد برجسته داخلی و خارجی از بیش از ۹۰ دانشگاه و همچنین برگزاری نشست ها و پنل ها و کارگاه های تخصصی از جمله ویژگی های مهم این رویداد بود.
ارتقاء فرهنگ توسعه و مدیریت علمی کسب و کار با تأکید بر توسعه دانش بنیان، استفاده از روش های مؤثر در توسعه دانش بنیان، شناسایی کارآفرینان و بهره‌گیری از دیدگاههای آنها در نهادینه‌سازی فرهنگ کارآفرینی و کسب و کار دانش بنیان، معرفی نوآوریها و فناوریهای کلیدی و دانش بنیان حوزه اقتصاد و مدیریت کسب و کار و آشنایی و دستیابی به آخرین دستاوردهای مدیریت کسب و کار کشور و ... از جمله اهداف این کنفرانس بود.
در پایان این کنفرانس جایزه ملی و تقدیر از کسب و کارهای وموفق اعطا شد.


ارسال نظرات