ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۵۳۵
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان: ۴۳ ملک دولتی برای مولدسازی در گلستان شناسایی شد
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۴۳ ملک دولتی توسط کارگروه استانی در راستای اجرای طرح مولدسازی و شروع فرآیند ارزش افزایی در استان شناسایی شد و مورد تصویب قرار گرفت.
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۷

وح‌الله صلبی روز دوشنبه به خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: تاکنون ۱۶۸ ملک مازاد معرفی شده دستگاه‌های دولتی گلستان به کارگروه استانی معرفی شد که از این تعداد ۹۴ ملک دارای مصوبه مازاد هیات عالی، ۵۱ ملک تعیین شده در ارزش افزایی، ۴۸ ملک دارای گزارش قیمت‌گذاری، ۳۶ ملک دارای قیمت‌گذاری مصوب هیات و ۱۱ ملک برای فروش عرضه شده است.

به گفته وی سال قبل ۱۲۵ ملک مازاد دستگاه‌های اجرایی گلستان به ارزش ۳۴ هزار و ۲۸۰ میلیارد ریال برای مولد سازی به سازمان خصوصی معرفی شد.

صلبی یادآور شد: استان گلستان از لحاظ میزان همکاری و ارسال دارایی‌ها به هیات عالی و عملکرد مولدسازی دارایی‌های دولت در سال قبل به ترتیب رتبه‌های چهار و ششم کشور را به خود اختصاص داد.

وی خاطرنشان کرد: دریافت سند مالکیت برای زمین سه هزار هکتاری مزرعه پرورش میگو به نام دولت، اقدام برای صدور سند تفکیکی مزارع و آغاز فرایند مولدسازی، دریافت سند بیمارستان پنج آذر گرگان، تصویب و واگذاری حق بهره‌برداری ۱۳ سالن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان در مقابل تکمیل این طرح‌ها و تشکیل سه بسته رونق شامل طرح زهکشی زمین‌های استان و تخصیص هفت ملک از املاک جهادکشاورزی، تکمیل طرح سد نرماب و تخصیص ۲ ملک در استان از محل دارایی شرکت آب منطقه‌ای و تکمیل سالن ورزشی «کنگور» در کلاله و تخصیص یک ملک از جمله مهم‌ترین اقدام‌های این اداره کل است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی گلستان با بیان این‌که مولدسازی ظرفیت خوبی برای توسعه و سرمایه‌گذاری است، بیان کرد: مولدسازی به معنی استفاده بهینه از اموال منجمد دولت است که انجام آن در بخش سرمایه‌گذاری و اجرای طرح‌های مهم عمرانی و اقتصادی موجب توسعه استان استفاده می‌شود.

استان گلستان واقع در شمال کشور طبق سرشماری سال ۱۳۹۵ دارای یک میلیون و ۸۶۹ هزارنفر جمعیت بوده که ۴۷ درصد آن روستایی است.

ارسال نظرات