ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۵۴۰
استاندار سمنان در دیدار با رئیس و معاونین جهاددانشگاهی استان عنوان کرد؛
استاندار سمنان از جهاددانشگاهی به عنوان مجموعه ای سخت کوش و فعال نام برد و گفت: موفقیت های زیادی این مجموعه داشته است، از مهمترین آن ها موفقیت در کسب اعتماد مردم و رهبری است.
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۲
جهاددانشگاهی مورد اعتماد مردم و رهبری است/ طرح های جهاددانشگاهی زمینه ساز توسعه و تحول است

سید محمدرضا هاشمی در دیدار با رئیس و اعضای شورای معاونین و مدیران جهاددانشگاهی استان سمنان، ضمن تبریک فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، گفت: این نهاد انقلابی در حوزه های مختلف علمی، پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و رسانه ای موفقیت های زیادی کسب کرده است ولی از همه مهمتر، موفقیت در کسب اعتماد مردم و رهبری است که یکی از افتخارات جهاددانشگاهی به شمار می آید.
وی افزود: جهاددانشگاهی استان سمنان نیز فعالیت مطلوبی داشته است، در همه زمینه ها فعالیت های خوب، ارزشمند و مطلوب داشته اند و طرح ها و پروژه های جهاددانشگاهی در استان زمینه ساز توسعه و تحول بوده است.
استاندار سمنان با بیان اینکه جایگاه جهاددانشگاهی برای نسل جوان باید معرفی شود، ادامه داد: مراکز درمانی و غربالگری جهاددانشگاهی در سطح کشور بسیار تأثیرگذار بوده است، در استان سمنان نیز حمایت ها و مساعدت های لازم برای انجام طرح های علمی، پژوهشی و راه اندازی مراکز درمانی و غربالگری جهاددانشگاهی صورت می گیرد.
هاشمی افزود: کمبود آب، خشک‌سالی، کمبود جمعیت، تصادفات جاده ای و... از دغدغه های جدی ما در استان سمنان است که جهاددانشگاهی می تواند کمک خوبی انجام دهد، ما هم متقابلا از جهاددانشگاهی حمایت می کنیم.
وی اذعان داشت: اگر آزمون های استخدامی، طرح های نظر سنجی، برگزاری دوره های آموزشی ویژه کارکنان دولت، اجرای طرح های پژوهشی و... به جهاددانشگاهی واگذار می شود، نشان از ظرفیت و توانمندی این مجموعه دارد که در این حوزه ها فعال و موفق بوده است
استاندار سمنان بر ضرورت ارتباط بیشتر جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد عمومی با تشکل های مردم نهاد، گفت:  دهیاری ها و شهرداری ها باید از ظرفیت ها و پتانسیل جهاددانشگاهی استفاده کنند.
هاشمی همچنین افزود: از کمک ها و فعالیت های جهاددانشگاهی استان سمنان در حوزه انتخابات، اجرای طرح های نظرسنجی، نشست های تبیینی با هدف افزایش مشارکت تقدیر و تشکر می کنیم.
علی منصفی راد، رئیس جهاددانشگاهی استان سمنان نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید، حجت الاسلام و المسلمین دکتر سید ابراهیم رئیسی، از پیگیری های استاندار سمنان برای ابلاغ مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت سیزدهم به استان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات