ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۵۴۴
سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی:
سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه فرمانداران موظف به تشکیل کارگروه اشتغال هستند، گفت: مدیران در برابر مردم، مسئول هستند و‌ باید به وظایف خود عمل کنند.
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۸

فرمانداران موظف به تشکیل کارگروه اشتغال هستند

به گزارش بازار کار، به نقل از روابط عمومی استانداری، تراب محمدی،  سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی، روز سه شنبه 23 مردادماه، در کارگروه اشتغال استان، با بیان اینکه فرمانداران موظف به تشکیل کارگروه اشتغال هستند، گفت: مدیران در برابر مردم، مسئول هستند و‌ باید به وظایف خود عمل کنند. 

وی با تأکید بر اینکه هماهنگی بین دستگاه‌ها و رسیدگی به مشکلات آنها جزو وظایف استانداری می‌باشد، افزود: تسهیلات اشتغال، حمایتی است و باید بین دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها هماهنگی وجود داشته باشد.

محمدی با بیان اینکه نباید با تغییر دولت تعللی در وظایف دستگاه‌ها به وجود بیاید، اضافه کرد: معیشت مردم از اشتغال حاصل می‌شود و هر دولتی سرکار باشد با سلایق و روش‌های مختلف این مهم را در پیش می‌گیرد.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی  با بیان اینکه فرمانداران در شهرستان‌ها موظف به تشکیل کارگروه اشتغال و تنظیم بازار هستند، گفت: در حوزه اشتغال فارغ‌التحصیلان باید مطالعه و برنامه‌ریزی جدی شود تا سهم آن‌ها از اشتغال افزایش یابد.

وی ادامه داد: ۵۰ درصد سهم اشتغال متعلق به زنان و بانوان است و به اشتغال این قشر مهم در جامعه باید اهمیت داد.

محمد کلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری  آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: میزان اشتغال و درصد تحقق در امتیاز بخشی به استان‌ها مؤثر و مهم است؛ اما از نسبت اشتغال به تفکیک جنسیت نیز نباید غافل شد، چرا که در استان میزان اشتغال مردان 67  و زنان 33 درصد است که از میانگین کشوری پایین تر بوده و لازم است دستگاههای ذیربط تناسب اشتغال بانوان را رعایت کنند.

وی ادامه داد: صرف درصد تحقق اشتغال مهم نیست و باید به دستگاه‌های متولی برای میزان و سهم اشتغال تذکر داد.

ارسال نظرات