ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۵۷۰
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد: میزان فروش واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری در سال ۱۴۰۲ بیش از ۹۵ هزار میلیارد تومان بوده است.
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱

به گزارش بازارکار از روابط عمومی وزارت علوم، سجاد محمدعلی نژاد تأکید کرد: پارک‌های علم و فناوری با هدف حمایت جهت توسعه اقتصاد دانش بنیان و تبدیل فناوری به محصول در حال حاضر میزبان بیش از ۱۳۳۶۰ هسته و واحد فناور هستند و سعی می‌کنند با استفاده از ظرفیت‌های خود و ارائه خدمات آموزشی، توانمندسازی و مشاوره‌ای و حمایت‌های مالی و تسهیلاتی موجب رشد و بالندگی این شرکت‌ها شوند و محصولات فناورانه مورد نیاز کشور تولید شود.
وی افزود: کمک به تجاری‌سازی و تسهیل ورود به بازار‌های محصولات فناورانه و توسعه بازار شرکت‌ها و ایجاد نمایشگاه‌های دائمی و سکوی فروش محصولات فناورانه نیز از اقدامات برای توسعه اقتصاد دانش بنیان در سال‌های اخیر بوده است.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم بیان داشت: محاسبه نهایی فروش این شرکت‌ها نشان می‌دهد در سال ۱۴۰۲ فروش واحد‌های فناور و شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری ذیل وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیش از ۹۵ همت و صادرات آن‌ها بیش از ۴۸۰ میلیون دلار بوده است.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: رشد چشمگیر درآمد شرکت‌های دانش بنیان و واحد‌های فناور نشان‌دهنده بلوغ بیش از پیش آنهاست.

ارسال نظرات