ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۵۸۴
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: باتوجه به اهمیت فعالیت واحدهای صنعتی شالیکوبی در گیلان به امورهای اجرایی توصیه های لازم به منظور اهمیت تامین برق پایدار انجام شده است.
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴

به گزارش بازارکار،مسعود صادقی خمامی در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه های موجود در صنعت برق برای همکاری و تامین برق پایدار کارخانجات تولید برنج گیلان اظهار کرد: باتوجه به حجم فعالیت های کشاورزی به ویژه کاشت برنج در گیلان و در پیش بودن فصل برداشت و به پیروی از آن افزایش مصرف برق در واحدهای شالیکوبی، نیازمند همکاری بیشتر این واحدها به ویژه در ساعات پیک روز ( 12 الی 17) هستیم.

وی افزود: انتظار این است که  واحدهای شالیکوبی طی ساعات 14 الی 16 به منظور برخورداری همگان و حداکثری از انرژی برق مصرف برق خود را 70 درصد کاهش دهند و درصورت امکان از دیزل ژنراتورها در طول روز و ساعات پیک استفاده کنند.

صادقی ضمن قدردانی از همکاری اتحادیه شرکت‌های تعاونی کارخانجات تولید برنج گیلان تاکید کرد: باتوجه به اهمیت فعالیت واحدهای صنعتی شالیکوبی در گیلان به امورهای اجرایی توصیه های لازم به منظور اهمیت تامین برق پایدار این مراکز شده و در تلاش هستیم بدون هیچ مشکلی روزهای گرم باقی مانده را پست سر بگذاریم.

ارسال نظرات