ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۵۹۳
قائم مقام کمیته امداد استان هرمزگان از اعزام ۲۰۰ نفر از دانش آموزان دختر باز مانده از تحصیل به اردوهای تربیتی، تحصیلی و فرهنگی کمیته امداد به مقصد مشهد مقدس و همدان خبر داد.
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۷

اعزام ۲۰۰ نفر از دانش آموزان دخترباز مانده از تحصیل به اردوهای مشهد و همدان

به گزارش بازار کار ؛ حسن زامیران، قائم مقام کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: یکی از برنامه های کمیته امداد حمایت و کمک به دانش آموزان برای تحصیل می باشد که همین راستای با همکاری آموزش و پرورش  دانش آموزانی که به دلیل مختلف ترک از تحصیل و یا از تحصیل بازمانده شناسایی و برای آنان خدمات مشاوره فرهنگی و تحصیلی برای دانش آموزان و خانواده های ارائه می نماید.

زامیران با بیان اینکه اردوهای تربیتی و فرهنگی برای ایجاد انگیزه و بازگشت آنان به تحصیل توسط کمیته امداد به دانش آموزان تحت حمایت این نهاد می باشد، افزود: کمیته امداد با همکاری آموزش و پرورش و گروه های جهادی، تعداد ۲۰۰ نفر از دانش آموزان دختر باز مانده از تحصیل به همراه مادرانشان به اردوی تربیتی ، تحصیلی و فرهنگی مشهد مقدس و همدان اعزام شدند.

این مقام مسئول  مدت زمان این اردو تربیتی ، تحصیلی و فرهنگی  را یک هفته عنوان نمود، ادامه داد: در این اردو  ضمن برنامه های مختلف فرهنگی برای دانش اموزان و مادران ارائه می شود ، کارگاه آموزش تخصصی مشاوره ویژه دانش آموزان ، مشاوره فردی در قالب مشاروه های تحصیلی، تربیتی ، خانواده ، تربیتی، فرزند پروری و .... برای مادران و فرزندانشان بهرمند خواهند شد.

قائم مقام کمیته امداد استان هرمزگان تصریح کرد: برای اعزام و بهره مندی از این خدمات مشاوره برای این تعداد  بالغ بر ۲ میلیارد تومان از اعتبارات این نهاد هزینه شده است.

وی بیان کرد: امیدواریم با حمایت های کمیته امداد و همکاری دستگاه های ذی ربط ، کمک های مردمی و خیرین هیچ دانش آموز به دلیل مشکلات مالی و ... از تحصیل باز نماند.

ارسال نظرات