ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۵۹۶
مدیرعامل شرکت گاز گیلان گفت: گیلان از استان های معین کشور در خدمات گازرسانی به استان های دیگر است.
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۴

به گزارش بازارکار، عیسی جمال نیکویی در نشست خبری این شرکت با بیان اینکه زحمات خبرنگاران در مدیریت مصرف انرژی استان بسیار موثر است، اظهار کرد: وضعیت گازرسانی در گیلان از نرم خوبی برخوردار است و از استان های معین برای محرومیت زدایی محسوب می شویم.

  وی افزود: هر هفته ناگزیر به پرواز برای فرار گرفتن در محل پروژه هستیم و در برخی شرایط کار به دلیل گرما بسیار سخت است، اما همت کارکنان باعث می شود کارها ادامه پیدا کند.

جمال نیکویی ادامه داد: بیش از ۹۷ درصد روستاهای گیلان از گاز استفاده می کنند و در بیش از ۱۵۸ روستا در حال حاضر گازرسانی در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: پایان سال مالی شرکت گاز اردیبهشت ماه است و تحقق اهداف ما در تیرماه ارایه می شود. در برآوردها با جذب بیش از ۹۷ درصد بودجه مورد تشویق شرکت ملی گاز ایران قرار گرفتیم .

مدیرعامل شرکت گاز گیلان ادامه داد: گیلان جزء معدود استان های کشور است که مرگ خاموش نداشتیم و آسیبی در این موارد ندیدیم.

وی با اشاره به اینکه هنوز به اندازه مصرف انرژی برخی از کشورهایی که دو با یه برابر ما جمعیت دارند ما مصرف انرژی داریم، افزود: یکی از رسالت های مهم این روزها ترویج فرهنگ بیش از پیش درست مصرف کردن انرژی است و توسعه این امر منجر به حمایت از تولید و اشغال پایدار می شود.

جمال نیکویی خاطرنشان کرد: به نحوی عمل کردیم که رضایت مردم را کسب کنیم و مجموعه با همتی که دارد توانسته ایم در نقطه مطلوبی باشیم .

ارسال نظرات