ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۶۰۰
رئیس مجمع نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: مازندران برای خدمات دهی ملی نیاز به اعتبار فرابخشی و ملی دارد.
جمعه ۲۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷

ب‌ه گزارش بازار کار به نقل ازایسنا، رضا حاجی پور در جمع خبرنگاران گفت: نمایندگان مازندرانی خانه ملت مطالبات بحق مردم دیار علویان را از کابینه جدید مطالبه خواهند کرد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران افزود: حل چالش‌های‌های عمده مازندران در مسیر پیشرفت نیازمند همگرایی ووحدت نظر همه دست اندرکاران توسعه استان و هم افزایی ارکان دولت است.

وی با اشاره به دیدار اخیر خود با دکتر پزشکیان و تشریح مشکلات مردم مازندران بویژه برنج کاران یادآور شد: در این دیدار مشکلات کشاورزان بویژه برنج کاران که شرایط سختی را می‌گذرانند مطرح و بر لزوم حمایت جدی دولت تاکید شد.

حاجی پور با اشاره به کمبود‌های زیرساختی در مازندران که پاسخگوی نیاز‌های جمعیت بومی استان نیست، افزود: مازندران در پایان هرهفته و تعطیلات هفتگی با انبوه جمعیت شناور مواجه می‌شود که پاسخگویی به نیاز‌های متراکم آنان نیازمند توجه ویژه دولت است.

وی تصریح کرد: ترمیم بافت مدیریتی استان با هدف افزایش کارآمدی اجرایی و رفع ناترازی‌های فرهنگی، اقتصادی مطالبه جامعه نخبگانی است که از سوی مجمع نمایندگان استان پیگیری خواهد شد.

ارسال نظرات