ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۶۰۶
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد فرزندان شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر پذیرفته‌شده در آزمون استخدامی این وزارتخانه از ۲۰ مرداد تا ۱۷ شهریور برای ارائه مدارک خود به نهادهای وابسته به این وزارتخانه وقت دارند. 
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹

به گزارش  بازارکار از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، در این اطلاعیه از فرزندان معزز شهدا و جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر دعوت شده از تاریخ ۲۰ مرداد تا ۱۷ شهریور امسال از ساعت ۷ صبح تا ۱۲ظهر برای ارائه مدارک درخواستی به واحد منابع انسانی محل خدمت پذیرفته شده (دانشگاه/ پژوهشگاه/ پارک/ مرکز) مراجعه کنند. براساس این اطلاعیه مدارک مورد نیاز عبارتند از:
عکس۴*۳که در سال جاری گرفته شده باشد (۶قطعه)
اصل و کپی دانشنامه یا گواهی موقت تحصیلی یا دانشنامه ممهور به مهر دانشگاه
اصل شناسنامه و تصویر آن از تمام صفحات
اصل کارت ملی و تصویر آن (پشت و روی کارت ملی)
اصل کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم و تصویر آن (ویژه برادران)
اصل کارت شناسایی ایثارگری و تصویر آن ، اصل معرفی نامه بنیاد شهید و امورایثارگران
ارائه مدارک و مستندات الزم در خصوص پذیرفته‌شدگانی که از امتیازات بومی بودن، قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و حافظین قرآن مطابق بخش اول و دوم دفترچه آزمون استخدامی
در اطلاعیه وزارت علوم تاکید شده عدم مراجعه و تحویل مدارک در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدام تلقی شده و پذیرفته شده آزمون استخدامی حق اعتراض در این خصوص نخواهد داشت. شماره تلفن‌های۲۸۲۲۳۳۷۱و۸۲۲۳۳۷۶۱ در حوزه ستاد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و آدرس سایت: www.msrt.ir به‌ منظور راهنمایی بیشتر آماده پاسخ‌گویی به سؤالات پذیرفته شدگان هستند.


برچسب ها:

ارسال نظرات