ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۶۲۳
درجلسه هم اندیشی شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی مازندران مطرح شد:
جلسه هم اندیشی مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی مازندران با سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران و کارشناسان ذیربط در سالن جلسات شرکت شهرک‌های صنعتی تشکیل گردید .
شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۰

علیرضا یوسف‌نژاد سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با تقدیر از زحمات شرکت‌های خدماتی گفت: هدف اصلی شکل‌گیری شرکت‌های خدماتی، ایجاد بستر مناسب جهت هم‌فکری و هم‌افزایی برای اداره بهتر امور شهرک‌های صنعتی با بهره‌گیری از دیدگاه‌های صنعتگران به‌عنوان صاحبان اصلی شهرک‌های صنعتی بوده است.

وی با بیان اینکه "شرکت‌های خدماتی بهبود دهنده فضای کسب و کار می‌باشند" افزود: با تقویت و حمایت از فعالیت شرکت‌های خدماتی باید در راستای اداره بهتر امور و خدمت رسانی بهتر به تولید کنندگان گام برداریم و شرکت‌های خدماتی نیز به‌عنوان منتخب صنعتگران، باید با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و در چارچوب اساسنامه در راستای ارتقای وضعیت شهرک‌های صنعتی و رفع مشکلات، تمام تلاش خود را به‌کار گیرند.

لازم به ذکر است در این جلسه موضوعاتی نظیر مالیات بر ارزش افزوده، اجرای قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌های صنعتی، آیین نامه اجرایی مربوطه، اساسنامه شرکت‌های خدماتی و همچنین آیین نامه و دستورالعمل‌های اخذ آب‌بها و فاضلاب‌بها و حق شارژ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

ارسال نظرات