ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۶۲۴
به مناسبت هفته حمایت از صنایع کوچک، یوسف نژاد سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران به اتفاق غلامی فرماندار شهرستان سوادکوه از شهرک صنعتی پل سفید (شورمست) و یک واحد تولیدی احیاء مجدد بازدید کردند.
شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸

به گزارش بازار کار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، غلامی فرماندار در این بازدید گفت: شعار سال مقام معظم رهبری مبنی بر "جهش تولید با مشارکت مردم" فصل الخطاب تلاش جهادی همه مسئولین برای رونق تولید براساس دانش روز است.

رمضان غلامی افزود: روشن بینی و درایت خاص رهبر انقلاب به بخش صنعت و تأکید ایشان بر اهمیت حمایت از صنایع کوچک و واحد‌های دانش بنیان، در رشد و پیشرفت صنعت بسیار حائز اهمیت است.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز در این بازدید گفت: آنچه که مقام معظم رهبری به همه ما سفارش می‌کنند، آن است که برای رشد تولید، اقتصاد مقاومتی و استقلال اقتصادی تلاش کنیم، لذا در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و حمایت از صنایع کوچک، با تمام توان و با برنامه ریزی دقیق در حال احیاء واحد‌های راکد بوده و نهضت احیای واحد‌های راکد با قدرت ادامه دارد.

یوسف نژاد تصریح کرد: شهرک صنعتی پل سفید (شورمست) با ۲۹ هکتار وسعت در سال ۱۳۸۲ به تصویب هیئت دولت رسیده و در همان سال نیز عملیات عمرانی آن آغاز شد و با انعقاد ۶۳ قرارداد با سرمایه گذاران، تعداد ۴۷ واحد تولیدی با حجم سرمایه گذاری ۲۰۴۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده اند که برای ۱۳۹۴ نفر اشتغال فراهم شده است.

لازم به توضیـح است، شرکت تولیـدی لوله واتصالات امید سوادکوه در زمینی به وسعت ۶۸۳۱ متـرمربع با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال و اشتغال ۱۲ نفر در شهرک صنعتی پل سفید در زمینه تولید انواع لوله‌های پلی اتیلن در سال گذشته راکد و پس از پیگیری‌های لازم توسط شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران مجددا در تابستان سال جاری به چرخه تولید بازگشت.

ارسال نظرات