ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۶۲۷
استاندار مازندران گفت: نظیر اقامتگاه بومگردی روستای شانه تراش تنکابن باید در دیگر مناطق این استان دارای ظرفیت‌های گردشگری و گردشگرپذیر توسعه یابد.
شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰

به گزارش بازار کار به نقل ازایرنا، یوسف نوری روز شنبه در حاشیه بازدید از اقامتگاه بومگردی روستای شانه تراش تنکابن در گفتگو با خبرنگاران افزود: این اقدامات انجام شده در روستای شانه تراش تنکابن بسیار موثرتر از بومگردی‌هایی است که در بیرون روستا‌ها ساخته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با این اقدامات انجام شده تولید به روستا‌ها بر می‌گردد و شاهد مهاجرت معکوس جمعیت خواهیم بود ضمن این که هویت را تقویت می‌کنند.

وی ایجاد خط اتصال شبکه‌های اجتماعی و جهانی و رفع مشکلات پسماند و ارایه تسهیلات را از جمله پیشنهادات مطرحه شده از سوی فعالان گردشگری این روستا برشمرد و خاطرنشان کرد: همه این موارد با هماهنگی‌های انجام شده برطرف و تامین خواهد شد.

مقام عالی دولت در مازندران تصریح کرد: مازندران یکی از استان‌هایی است که بیشترین جاذبه گردشگری را دارد و جاذبه‌های گردشگری بهترین آن اصلی‌ترین آن‌ها هستند که هویت ساز هستند.

وی خاطرنشان کرد: روستای شانه تراش در واقع یکی از روستا‌های هدف گردشگری در مازندران بوده که کار‌های انجام شده در آن در راستای این هدف صورت گرفته است.

نوری اضافه کرد: اکنون گردشگری فقط تفریح نیست بلکه گردشگری یا آموزش گردشگری در واقع تجربه اندوزی است و مهمتر این که گردشگری را یک اقدام فرهنگی بگیریم البته مابه ازا اقتصادی هم دارد.

ارسال نظرات