ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۶۳۴
فراخوان مشترک بنیاد ملی علم ایران و بنیاد تحقیقات آلمان همواره باز می‌باشد و حداکثر حمایت برای هر طرح پژوهشی مشترک برای پژوهشگر ایرانی مبلغ سه میلیارد تومان برای مدت حداکثر سه سال در نظر گرفته شده است.
شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۲
 
فراخوان مشترک بنیاد ملی علم ایران (INSF) و بنیاد تحقیقات آلمان (DFG)
 

توضیحات فراخوان

به گزارش روابط‌عمومی بنیاد ملی علم ایران (INSF)؛ فراخوان مشترک بنیاد ملی علم ایران (INSF) و بنیاد تحقیقات آلمان (DFG) باهدف حمایت از طرح‌های پژوهشی منتشر شد. در فراخوان مذکور که فراخوانی باز است، پیشنهاده مشترک نگارش شده در قالب فرم پروپوزال این فراخوان، ابتدا توسط همکار آلمانی به DFG ارسال و تأیید دریافت آن از سوی DFG به بنیاد ملی علم اعلام می‌شود. در این مرحله به پژوهشگران ایرانی از سوی بنیاد اطلاع داده خواهد شد و ایشان باید فرم پروپوزال انگلیسی مشترک را در سامانه کایپر بنیاد ملی علم ایران ثبت نمایند.

شایان ذکر می‌باشد که علاوه بر بارگذاری فرم پروپوزال انگلیسی مشترک، رزومه مجری داخلی و خارجی و حکم هیئت‌علمی به‌روز متقاضی می‌بایست بارگذاری شود به‌علاوه فرم آنلاین فارسی نیز به‌صورت مرحله‌ای در سامانه باید تکمیل شود. در نهایت پس از انجام فرایند داوری در دو سازمان فوق، نتیجه به پژوهشگر اعلام می‌شود.

 

حوزههای اولویتدار

در کلیه زمینه‌های علمی متقاضیان می‌توانند پروپوزال تهیه و ارسال نمایند.

 

واجدین شرایط

مجری اصلی ایرانی باید عضو هیئت‌علمی فعال تمام‌وقت یکی از دانشگاه‌ها یا مؤسسه‌های پژوهشی ایران باشد.

فایل‌‌‌های پیوست

فرم پروپوزال انگلیسی طرح

تاریخ فراخوان

فراخوان باز می‌باشد.

سقف مبلغ حمایت

حداکثر حمایت برای هر طرح پژوهشی مشترک برای پژوهشگر ایرانی مبلغ سه میلیارد تومان برای مدت حداکثر سه سال در نظر گرفته شده است. حمایت از تیم آلمانی به عهده DFG می‌باشد.

شیوه ثبت نام و ارسال درخواست 

پژوهشگران جهت ثبت‌نام می‌توانند به سامانه کایپر مراجعه و از طریق بخش متقاضیان/ پژوهشگران اقدام به ارسال پیشنهاده نمایند. درصورتی‌که در این سامانه پژوهشگر پروفایل مشخصات فردی نداشته باشد، ابتدا ثبت‌نام نموده و سپس به‌وسیله نام کاربری (Email) و رمز عبور اعطاء شده وارد سامانه گردد. متقاضی پس از ورود در بخش ارسال طرح جدید می‌تواند از کارتابل فراخوان DFG اقدام به ارسال پروپوزال طرح نماید. 

مسئول پاسخگویی

در صورت هرگونه سؤال می‌توانید با سرکار خانم دکتر مرادحاصلی با ایمیل moradhaseli.s@insf.org و شماره‌تلفن ۰۲۱۸۲۱۶۱۱۲۰ تماس حاصل فرمایید.

اطلاعات تماس بنیاد تحقیقات آلمان (صرفاً جهت پاسخگویی به پژوهشگران آلمانی)

 

Dorothea Fendel
Internationale Zusammenarbeit

Deutsche Forschungsgemeinschaft (DFG)
Kennedyallee 40
53175 Bonn
Tel. +49 (228) 885-2226
Fax +49 (228) 885-713306

dorothea.fendel@dfg.de

 

  •  

برچسب ها:

ارسال نظرات