ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۶۴۲
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند:
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: ۷۰ طرح عمرانی با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریال در این شهر از سوی شرکت در دست اجراست.
شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۵

۷۰ طرح عمرانی شهر جدید سهند در دست اجراست

به گزارش خبرنگار بازار کار، فرهاد سعیدی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند، روز شنبه 27 مردادماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه، با بیان اینکه ۷۰ طرح عمرانی با اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریال در این شهر از سوی شرکت در دست اجراست، گفت: این طرح ها در حوزه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، بهداشتی و درمانی، ورزشی، خدماتی و تفریحی در حال اجراست.

وی بیمارستان سهند در زمینی به مساحت ۳.۲ هکتار، هشت مدرسه، طرح بازچرخانی پساب شهری، هشت بهشت، بوم گردی هشت بهشت، باغ کتاب و نهضت ملی مسکن را از طرح های مهم این شهر اعلام کرد.

سعیدی، گفت: هم اکنون نقشه فاز یک بیمارستان سهند به تایید دانشگاه علوم پزشکی رسیده و به زودی اجرا می شود و شامل بخش های مختلف از جمله اورژانس و درمانگاه ۲۲۰ تختخوابی است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند ادامه داد: باغ کتاب نیز در سطح ۱۶.۵ هکتار طراحی شده که عملیات اجرایی آن به زودی آغاز می شود و احداث هشت مدرسه در دست ساخت بوده و ۲۷ مدرسه نیز تاکنون از سوی این شرکت احداث شده است.

وی با اشاره به تعهد این شرکت برای ساخت ۴۸ هزار واحد نهضت ملی در این شهر، یادآور شد: برای تمام متقاضیان زمین تامین شده است و عملیات اجرایی ۲۴ هزار و ۵۰۰ واحد در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: تاکنون ۸۳۱ واحد از این طرح به متقاضیان تحویل شده و بیش از پنج هزار واحد آن دارای بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که در صورت تامین آورده متقاضیان، این واحدها تا پایان سال تکمیل و تحویل می شود.

سعیدی با اشاره به وسعت ۲ هزار و ۳۶۰ هکتاری شهر جدید سهند، افزود: برای عمل به تعهد ساخت ۴۸ هزار واحد مسکن ملی، الحاق ۷۰۰ هکتار به مساحت این شهر پیشنهاد شده است که در صورت تصویب آن، می توان به تعهد این شرکت در ساخت این واحدها عمل کرد.

ارسال نظرات