ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۶۴۷
معاون هماهنگ کننده انتظامي استان کرمانشاه :
معاون هماهنگ کننده انتظامی استان گفت: به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن پاک اسلامی، بیش از 50 نفر از آزادگان انتظامی که سال ها در اسارت دشمن بعثی بودند ، مورد تجلیل قرار گرفتند.
شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲

به گزارش بازارکار از آریا از کرمانشاه ، سرهنگ «فرزاد اکبری» در مراسم تجلیل از آزادگان کرمانشاه اظهار داشت: تکریم و تجلیل از آزادگان سرافراز و ارتقاء شأن و منزلت آن‌ها به پاس سال ها زحمات و رشادت هایشان و اینکه این عزیزان نگاه دنیا را در دوران اسارت به تفکر اسیر بودن تغییر دادند، موضوعی است که به صورت جدی در دستور کار فرماندهی انتظامی استان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در همین راستا قرار است پس از ایام محرم و صفر مراسم با شکوهی با حضور 203 نفر از آزادگان انتظامی استان و با حضور فرمانده و دیگر مسئولان انتظامی کرمانشاه برای تقدیر و تجلیل از آن ها برگزار شود. سرهنگ اکبری خاطر نشان کرد: همچنین در راستای دستورات سردار حاجیان فرمانده انتظامی استان و به منظور تکریم از آزادگان سرافراز و ارتقاء شأن و منزلت آن ها مقرر شد که این عزیزان از امکانات فرهنگی و ورزشی انتظامی کرمانشاه از جمله استخر پردیسان به صورت رایگان استفاده کنند. معاون هماهنگ کننده انتظامی استان کرمانشاه افزود: یکی دیگر از تمهیدات درنظر گرفته شده برای آزادگان که خبر خوبی برای آن‌ها خواهد بود این است که فرزندان آن ها برای جذب و استخدام در انتظامی بیش از گذشته در اولویت قرار دارند.

وی ادامه داد: پذیرش و تکریم آزادگان در مقرها و یگان های انتظامی و ارایه خدمات مورد نیاز به این عزیزان یکی دیگر از موضوعاتی است که همچنان در دستور کار قرار دارد تا به حفظ شان و ارتقاء جایگاه آن ها کمک شده باشد. سرهنگ اکبری در پایان و با تقدیر از سرهنگ چناری معاون نیروی انسانی انتظامی استان و همکاران وی به منظور توجه به برگزاری مراسمات تجلیل و تکریم از آزادگان سرافراز و خانواده های ایثارگران ، گفت: این عزیزان حق زیادی بر گردن همه ما دارند و از این رو تلاش می‌کنیم تا با اجرای برنامه های در خور شأن و منزلت این عزیزان ، کرامت و جایگاه آن ها بیش از هر زمان دیگری حفظ شود.

برچسب ها:

ارسال نظرات