ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۶۵۰
دومین رویداد مردمی اشتغال با مشارکت مراکز کاریابی و مراکز دارای مجوز کسب و کارهای خرد(مشاغل خانگی) در روز دوشنبه 22 مردادماه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر در محل سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه برگزار گردید.
شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳

به گزارش بازارکار از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، دومین رویداد مردمی اشتغال با مشارکت مراکز کاریابی و مراکز دارای مجوز کسب و کارهای خرد(مشاغل خانگی) در روز دوشنبه 22 مردادماه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر در محل سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه برگزار گردید.

در این رویداد که با حضور تعدادی از صنایع و شرکت های کوچک و متوسط شهرک صنعتی مبارکه برگزار شد. مراکزدارای مجوز مشاغل خانگی به ارائه تولیدات خود پرداختند و در قسمت جنبی رویداد نیز به معرفی فعالیت خود و جذب هنر آموز، صنعت گران و افراد جویای کار پرداختند . در این رویداد مراکز دارای مجوز از اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ، اداره صنعت معدن و تجارت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، دومین رویداد مردمی اشتغال با مشارکت مراکز کاریابی و مراکز دارای مجوز کسب و کارهای خرد(مشاغل خانگی) در روز دوشنبه 22 مردادماه از ساعت 8 صبح تا 12 ظهر در محل سالن دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه برگزار گردید. در این رویداد که با حضور تعدادی از صنایع و شرکت های کوچک و متوسط شهرک صنعتی مبارکه برگزار شد.
مراکزدارای مجوز مشاغل خانگی به ارائه تولیدات خود پرداختند و در قسمت جنبی رویداد نیز به معرفی فعالیت خود و جذب هنر آموز، صنعت گران و افراد جویای کار پرداختند . در این رویداد مراکز دارای مجوز از اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی ، اداره صنعت معدن و تجارت و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور داشتند.

ارسال نظرات