ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۶۵۱
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران خبر داد
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران از توجه وی‍ژه در برنامه توسعه به اشتغال فارغ التحصیلان خبر داد و گفت: ۲۵ درصد از سهم اشتغال به فارغ التحصیلان دانشگاهی در استان تهران اختصاص یافته است.
شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶

به گزارش بازارکار از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران، «ایمان خسروپور» اظهار کرد: در راستای اجرای بند ۲ مصوبه هشتاد و پنجمین نشست شورای عالی اشتغال کشور ۲۵ درصد از سهم اشتغال تکلیفی استان تهران در سال ۱۴۰۳ به فارغ التحصیلان دانشگاهی اختصاص یافت. مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل استان تهران افزود: در سال ۱۴۰۳ از تعداد 180 هزار و 691  تعهد اشتغال تکلیفی استان تعداد 44 هزار و 812  سهمیه (۲۵ درصد از کل تعهد استان) برای فارغ التحصیلان دانشگاهی هدف گذاری شده است.
خسروپور میزان تعهد اشتغال تکلیفی فارغ التحصیلان از ابتدای سال تا کنون در سامانه رصد اشتغال را ۱۷۲۰ نفر بیان کرد و افزود: از 44 هزار و 812  تعهد اشتغال تکلیفی فارغ التحصیلان دانشگاه، اشتغال تعداد ۱۷۲۰ نفر در سامانه ملی رصد اشتغال ثبت شده است و با توجه به ابلاغ سهمیه دستگاهی استان، انتظار می رود تا پایان شش ماه نخست سال جاری ۵۰ درصد از تعهد اشتغال فارغ اتحصیلان دانشگاهی در سامانه رصد اشتغال توسط کاربران تعداد ۵۰ دستگاه های اجرایی استان ثبت شود.
مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان تهران اولویت پرداخت تسهیلات در حوزه مشاغل خانگی را با فارغ التحصیلان دانست و افزود: با عنایت به سند ۲۱ دستورالعمل اجرایی ایجاد ۱۵۰ اشتغال جدید در حوزه مشاغل خانگی در سال ۱۴۰۳ (اولویت پرداخت تسهیلات) رسته های فرهنگ و هنر ،IT و رسانه به نسبت سایر فارغ التحصیلان برای دریافت تسهیلات (در شرایط مساوی) در اولویت قرار دارند.

ارسال نظرات