ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۶۵۷
براساس آیین نامه استخدامی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها
براساس آیین نامه استخدامی اعضای هیئت علمی دانشگاه ها اعضای هیات علمی خانم که بعد ازلازم اجرا شدن قانون جوانی جمعیت فرزندانی به دنیا بیاورندبه ازای هر فرزند یکسال سن بازنشستگی آن ها کم می شود.
شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷

بر اساس ماده ۱۰۴، آیین‌نامه استخدامی اعضای هیئت علمی دانشگاه و مؤسسات آموزش عالی که از یک فروردین ۱۴۰۳ اجرا می شود، در موارد خاص موسسه آموزش عالی با دانشگاه می تواند عضو واجد شرایط ذیل را با درخواست ذی نفع، تصویب هیئت رییسه موسسه و هماهنگی با صندوق بازنشستگی ذی ربط پیش از موعد بازنشسته کند.
عضو هیئت علمی مرد:
الف : داشتن حداقل شصت سال سن و حداقل بیست سال سابقه خدمت با بیست روز حقوق و مزایا
عضو هیئت علمی زن:
ب: داشتن حداقل بیست سال سابقه خدمت با بیست روز حقوق و مزایا
تبصره۱: مادران شاغلی که از زمان لازم‌الاجرا شدن قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، فرزند یا فرزندانی به دنیا خواهند آورد به‌ازای هر فرزند، می‌توانند از یک‌سال کاهش در سن بازنشستگی برخوردار شوند و برای فرزند سوم و بیشتر میزان کاهش، یک‌ونیم سال به‌ازای هر فرزند خواهد بود.
حداقل سن بازنشستگی مشمولان این بند برای مادران دارای یک فرزند چهل و دو سال، دارای دو فرزند چهل و یک‌سال و برای سه فرزند و بیشتر چهل سال و حداقل با بیست سال سابقه پرداخت حق بیمه است. برقراری مستمری یا حقوق بازنشستگی متناسب با سنوات پرداخت حق بیمه در زمان اشتغال است.

ارسال نظرات