ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۶۶۲
مدیرکل صنایع وزارت صمت اعلام کرد؛ از ۲۹ مرداد تا ۱ شهریور ماه ۱۴۰۳
مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هشت خوشه صنعت کیف و کفش تکمیل شده است و سایر خوشه‌ها را نیز دنبال می‌کنیم تا مصوب شود.
شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲

به گزارش بازارکار، محسن گرجی امروز شنبه ۲۷ مردادماه در نشست خبری برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته، اظهار داشت: صنعت کیف و کفش به خاطر اهمیت اشتغال آفرینی و خودکفایی در سطح کشور مورد اهمیت قرار گرفته است و به دنبال این هستیم تا با ایجاد خوشه‌ها، بیشترین مزایا برای این صنعت در کشور رقم بخورد.
مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت افزود: مواد اولیه طبیعی صنعت کیف و کفش در کشور وجود دارد و در این عرصه قدمت چند هزارساله داریم.
وی با اشاره به اینکه ماشین‌آلات صنعت کیف و کفش بومی سازی می‌شود، گفت: سیاست‌گذاری‌ها در این عرصه انجام دادیم با معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور هماهنگی صورت گرفته است تا بتوانیم از ظرفیت دانش بنیان‌ها در بومی سازی تجهیزات و ماشین‌آلات بهره ببریم.
گرجی بیان کرد: صنعت کفش را در برنامه هفتم توسعه به عنوان صنعت پیشران و مزیت دار لحاظ کردیم پس از ۶ ماه از شروع برنامه هفتم، باید برنامه مصوب را ارایه کرد.
مدیرکل دفتر صنایع پوشاک و منسوجات وزارت صمت با تاکید بر نگاه رقابتی در صنعت کیف و کفش، گفت: سال گذشته، مبارزه با کالای قاچاق در مرحله عرضه نهایی شروع شده است.
وی ابراز امیدواری کرد در دولت جدید نیز این نگاه به صنعت کیف و کفش ادامه پیدا کند و مطالبه‌گری تشکل‌ها و اتحادیه‌های کیف و کفش مفید واقع شود.
به گزارش ایرنا، نمایشگاه بین‌المللی کیف، کفش، چرم و صنایع وابسته از ۲۹ مرداد تا ۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.
هدف از برپایی این نمایشگاه عرضه و نمایش آخرین دستاوردها و جدیدترین محصولات این صنعت است. فراهم آوردن تکنولوژی‌های روز کشورهای پیشرفته، آشنایی با مماشین‌آلاتبرای تولید محصولات چرمی کیف و کفش، ارتباط نزدیک با شرکت‌ها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی، آشنایی با محصولات جدید مرتبط با صنعت کیف و کفش به هدف شناساندن و معرفی ظرفیت و توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی در تولید و ارائه کالا و خدمات جدید از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

برچسب ها:

ارسال نظرات