ایام سوگواری محرم برعزاداران و دل باختگان مکتب حسینی تسلیت باد

      

22 بهمن سالروز شکوهمند انقلاب اسلامی گرامی باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۶۶۵
رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: بیش از ۱۸ هزار نیرو در این سازمان در سطح کشور مشغول به خدمت رسانی به جامعه هدف هستند و برای رفع کمبودها مجوز استخدام ۲ هزار نفر نیز دریافت شده است.
شنبه ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۳

به گزارش  بازارکار از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، «علی محمد قادری» در نشست شورای معاونین بهزیستی استان زنجان با اعلام این خبر اظهارکرد: اولین آزمون تخصصی تسهیلگری اشتغال طی روزهای گذشته با هدف تسهیلگری فرایند دریافت تسهیلات اشتغال و معرفی مددجویان به کارگاه های متقاضی برگزار شد.
وی افزود:  ۵۰۰ داوطلب در این آزمون شرکت کردند که بعد از گذراندن مراحل مصاحبه و جذب از طریق مراکز مددکاری مثبت زندگی مشغول به ارائه خدمات، آماده سازی و پشتیبانی شغلی خواهند شد.
رییس سازمان بهزیستی کشور، کاهش پشت نوبتی مستمری، برگزاری اولین آزمون استخدامی ویژه افراد دارای معلولیت، جذب سه درصدی سهمیه آزمون های فراگیر و برنامه ریزی برای جذب 4 هزار و ۳۰۰ نفر در ۴۶ دستگاه اجرایی سراسر کشور، کسب رتبه برتر در موضوع تسهیل و ایجاد اشتغال در هجدهمین جشنواره شهید رجایی، پرداخت شهریه دانشجویان و کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان را از جمله توفیقات سازمان بهزیستی اعلام کرد.
وی با تاکید بر تکریم مراجعان به سازمان بهزیستی استان زنجان خاطرنشان کرد: فضای دیوان اداری و پاسخگویی به جامع هدف در بهزیستی استان زنجان بسیار رشد داشته است که جای قدردانی دارد.

برچسب ها:

ارسال نظرات