بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۶۷۸
استاندار مازندران در بازدید از واحدهای تولیدی ناحیه صنعتی گلوگاه گفت:
یوسف نوری استاندار مازندران با همراهی یوسف‌نژاد سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی، داودی فرماندار گلوگاه و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی، از پنج واحد صنعتی در ناحیه صنعتی گلوگاه بازدید کرد.
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۳

به گزارش بازارکار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، نوری در این بازدید‌ها با بیان اینکه "ناحیه صنعتی شهدای گلوگاه فرصت تبدیل‌شدن به شهرک صنعتی را داراست" گفت: واحد‌های فعال تولیدی باید حمایت شوند تا در این برهه حساس بتوانند به امر مقدس تولید بپردازند.

استاندار مازندران با تاکید بر تعیین تکلیف طرح‌ها و واحد‌های راکد افزود: در تکمیل طرح‌های نیمه فعال تسریع و برای طرح‌های صنعتی غیرفعال و راکد با مشاوره دستگاه‌های مرتبط در جهت احیاء و فعالیت مجدد، حمایت‌ها و اقدامات لازم معمول و تعیین تکلیف گردد.

علیرضا یوسف‌نژاد مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران نیز در این بازدید‌ها گفت: صنعتگران عزیز که با مشکلات بسیار زیاد ناشی از تحریم‌ها دست به گریبان هستند، با مدیریت جهادی و تلاش‌های خستگی ناپذیر، در تقویت و افزایش تولید نقش مؤثری دارند و در توسعه اقتصادی و فرهنگ صحیح تولید بسیار اثرگذار هستند که قابل تقدیر است.

لازم به توضیح است استاندار مازندران از واحد‌های تولیدی عظیم گستر گلوگاه، زرین دانه سویا، ساوانا، سودا دانه طلایی و بردنا بازدید و ضمن گفتگو با مدیران این واحد‌ها در جریان مشکلات و مسائل آن‌ها قرار گرفت.

ارسال نظرات