بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۷۲۲
استاندار هرمزگان در دیدار با قائم مقام رئیس رسانه ملی در امور اقتصادی، از سرمایه گذاری رسانه ملی در حوزه‌های مختلف بویژه ایجاد زیرساخت‌های گردشگری و تفریحی حمایت کرد.
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴

حمایت استاندار هرمزگان از سرمایه گذاری رسانه ملی در استان

به گزارش بازار کار ؛  مهدی دوستی استاندار هرمزگان با حسین رضی قائم مقام رئیس رسانه ملی در امور اقتصادی دیدار و گفت‌وگو کرد. در این دیدار استاندار هرمزگان ضمن تقدیر از تلاش های صدا و سیمای مرکز خلیج فارس بعنوان نماینده رسانه ملی در استان هرمزگان، اظهار داشت: رسانه ملی به عنوان دستگاه حاکمیتی در کنار دولت بوده و تلاش کرده در حوزه وظایف خود به خوبی عمل کند.

وی با اشاره به حمایت از ارتقاء کیفیت تولیدات صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، گفت: یکی از اولویت های اساسی استان جذب سرمایه و سرمایه گذار بوده و از سرمایه گذاری رسانه ملی در استان نیز حمایت خواهیم کرد.

استاندار هرمزگان با بر شمردن بخشی از فعالیت‌های ویژه اقتصادی و سرمایه گذاری استان گفت: در استان بالغ بر 716 هزار میلیارد سرمایه گذاری بصورت قرارداد جذب شده که 360 هزار میلیارد از این سرمایه گذاری در حال حاضر در قالب پروژه‌های مختلف آغاز شده ‌اند و پیشرفتی بالای 10 درصد دارند.

وی با تأکید بر افزایش چشم گیر صادرات هرمزگان و رونق سرمایه گذاری در استان تصریح کرد: این سرمایه گذاری ها در حوزه‌های مختلف نظیر صنعت، معدن، پالایشگاه و فولاد، پرورش آبزیان و حوزه کشاورزی بوده است که قطعا در آینده رونق اقتصادی را در استان شاهد خواهیم بود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با تأکید بر ظرفیت ویژه بندرعباس و آینده بسیار روشن این شهر گفت: بندرعباس در حوزه گسترش زیرساخت‌های گردشگری و تفریحی از جمله ساخت هتل ظرفیت بسیار مناسبی دارد که سرمایه گذاران از جمله رسانه ملی می‌توانند در این حوزه فعالیت کنند.

وی برخی قوانین نرم افزاری را مانع اصلی توسعه در استان دانست و اظهار داشت: اصلاح برخی قوانین دست و پا گیر می‌تواند عامل مهمی در تسریع توسعه اقتصادی به ویژه در سواحل باشد.

حسین رضی قائم مقام رئیس رسانه ملی در امور اقتصادی نیز در این دیدار از آمادگی رسانه ملی برای سرمایه گذاری در استان هرمزگان خبر داد و گفت: در رسانه ملی به دنبال درآمد پایدار هستیم بر همین مبنا با توجه به اراضی تحت اختیار صدا و سیما در استان، تمایل داریم ضمن مولد سازی این زمین‌ها در حوزه‌های مختلف از جمله گردشگری سرمایه گذاری کنیم.

وی افزود: طرح این سرمایه گذاری و نحوه مولد سازی زمین‌ها پس از تهیه و تصویب برای اخذ موافقت استاندار ارسال خواهد شد.

قائم مقام رئیس رسانه ملی در امور اقتصادی همچنین بر گسترش پوشش دهی رسانه ملی در سطح استان و افزایش شبکه‌های رادیویی تأکید کرد.

ارسال نظرات