بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۷۲۵
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و رییس ستاد هفته دولت در مازندران با اشاره به در پیش بودن هفته دولت از بهره برداری ۸۰۰ طرح در این ایام خبر داد.
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰

به گزارش بازارکار به نقل از ایرنا ، عبدالرضا دادبود روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اعلام کرد:‌ البته با توجه به اینکه جمع بندی طرح های هفته دولت هنوز به اتمام نرسیده است احتمال دارد این تعداد طرح افزایش یابد.

وی ادامه داد:‌ خطوط انتقال برق و پست های توزیع و فوق توزیع نیز با بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال اعتبار در هفته دولت امسال به بهره برداری می رسد که از جمله طرح های مهم و موثر در کاهش تنش برق در استان است.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران از افتتاح مخزن آب در ساری به عنوان دیگر طرح مهم قابل بهره برداری در هفته دولت امسال در مازندران نام برد.

دادبود ادامه داد:‌ آبرسانی به هزار روستای مازندران از دستور کارهای مهم استان است که قرار است با مشارکت دستگاه های اجرایی و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)، عملیات اجرایی آن در هفته دولت امسال آغاز شود.

وی عنوان کرد:‌ همزمانی هفته دولت امسال با ایام اربعین حسینی (ع) تلاش شده برنامه ریزی ستاد بزرگداشت هفته دولت، اقدامات متناسب با این ایام صورت گیرد.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در مازندران، با بیان اینکه آغاز هفته دولت امسال با اربعین حسینی همزمان شده است، گفت: با تصمیم ستاد بزرگداشت هفته دولت استان، برنامه های این ایام از پنجم شهریور آغاز می شود و تا نهم شهریورماه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات