بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۷۲۶
مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان گفت: امسال ۱۶۴ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت در مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی پذیرفته شدند.
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷

پذیرش ۱۶۴ دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد در مدارس هرمزگان

به گزارش بازار کار ؛ حمید باسره، مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان در این   خصوص گفت: کمیته امداد با ارائه خدمات تخصصی به صورت حرفه‌ای در زمینه های مشاروه تحصیلی، کارگاه آموزشی و برگزاری پانسیون‌های مطالعاتی به دانش‌آموزان مستعد پایه‌های ششم و نهم، برای شرکت در آزمون استعدادهای درخشان (سمپاد) و نمونه دولتی این عزیزان را پشتیبانی می‌کند.

باسره افزود: با ارائه این خدمات، امسال ۱۶۴ نفر از دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان در آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی پذیرفته شدند و آمار قبولی‌ سال جاری دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد در این مدارس، نسبت به سال گذشته به میزان ۷۵ درصد رشد داشته که نشان دهندهی نتیجه مطلوب این گونه پشتیبانی ها و ارائه خدمات تخصصی و مفید به دانش آموزان عزیز و ایجاد انگیزه و تقویت روحیه اعتماد به نفس و بهبود بنیه تحصیلی آنان است.

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان ادامه داد: از مجموع قبولی های سال ۱۴۰۳، تعداد ۲۲ نفر از دانش آموزان در پایه ششم و نهم مدارس سمپاد(تیزهوشان) و ۱۴۲ نفر دانش آموز نیز در مدارس نمونه دولتی استان هرمزگان پذیرفته شده‌اند که تعداد ۹۳ نفر از آنها، دانش آموز دختر و ۷۱ نفر از دانش آموزان پسر تحت حمایت این نهاد بوده اند.

این مقام مسئول بیان کرد: در حال حاضر تعداد ۴۶ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان قرار دارند که از خدمات متنوع و گوناگون حمایتی، فرهنگی و تحصیلی این نهاد بهره مند هستند.

ارسال نظرات