بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۷۳۱
استاندار هرمزگان با اشاره به گزارش پیشرفت ۵۲ درصدی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن استان تأکید کرد که مدیران پروژه‌ها میزان انجام دیوارکشی‌ها، سقف و نازک‌کاری را در گزارش‌ها ارائه کنند.
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸

پیشرفت ۵۲ درصدی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن هرمزگان

به گزارش بازار کار ؛ مهدی دوستی استاندار هرمزگان، در نشست شورای مسکن هرمزگان، با اشاره به گزارش‌های ارائه شده از مدیریت پروژه های مسکن ملی استان، گفت: پیشرفت ۵۲ درصدی پروژه‌های مسکن ملی استان اهمیت پیگیری مدیران را دو چندان کرده و لازم است مدیران پروژه‌ها گزارش مراحل دیوارکشی، سقف و نازک‌کاری را ارائه کنند.

استاندار هرمزگان فرمانداران را نیز مکلف به بررسی نمود و افزود: تعلل در جایگزینی متقاضیانی که علیرغم شروع پروژه‌ها هنوز آورده خود را تکمیل نکرده‌اند، ضایع کردن حق کسانی است که بموقع سهم خود را واریز کرده‌اند که بررسی جدی و سریع فرمانداران برای تعیین تکلیف نهایی و جایگزینی این افراد می‌تواند در پیشرفت پروژه‌ها بر اساس سهم منابع مردمی مؤثر باشد.

دوستی همچنین تشکیل و تکمیل پرونده‌ متقاضیان را مهم دانست و ادامه داد: با توجه به بعد مسافت و گرما حضور کارشناسان استان در شهرستان‌ها موجب رضایتمندی و کم‌کردن زحمت مردم و افزایش سرعت‌کار خواهد بود.

استاندار هرمزگان، تکمیل ۳۴ پروژه مسکن مهر را نیز موجب آرامش خاطر مردم برشمرد و عنوان داشت: لازم است گزارش کاملی از وضعیت تعاونی‌ها، پیشرفت پروژه‌های خوابگاه‌های دانشجویی و برنامه راهبردی تخصیص زمین طرح جوانی جمعیت ارائه شود.

در این جلسه علاوه بر گزارش پیشرفت فیزیکی پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن خودمالک، گروهی و مسکن محرومان در شهرها و روستاها، اجرای زیرساخت‌های آب و برق و عملکرد بانک‌های استان در عقدقراردادها و پرداخت تسهیلات مسکن ملی مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات