بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۷۳۹
مدیرکل کمیته امداد استان تهران از حضور ۶۹۰ مرکز فعال نیکوکاری در این استان خبر داد و گفت: خیرین در ۱۷ ماه اخیر چهار همت کمک کرده اند.
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۰

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، سید ابوالفضل پرینچی در نشست صمیمی استاندار تهران با جمعی از مدیران تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد که با حضور علیرضا فخاری، استاندار تهران، سید عباس جوهری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تهران، مرتضی خدمتکار آرانی، مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری تهران، و سایر مسؤولان در استانداری تهران برگزار شد، اظهار کرد: در استان تهران ۹۰۳ مرکز نیکوکاری داریم که از مجموع این مراکز ۶۹۰ مرکز فعال هستند.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته باید ۶۹ درصد از اعتبارات از حوزه مردمی عرضه شود و تحقق این مهم توسط کسی جز خیران و نیکوکاران امکانپذیر نخواهد بود
پرینچی با بیان اینکه تا کنون ۲۴ هزار و ۶۸۳ خیر در حوزه نیکوکاری کنار کمیته امداد استان تهران قرار گرفته اند افزود: در حال حاضر از وجود ۱۰۲ هزار حامی طرح اکرام محسنین که به صورت مستتر فعال می‌باشند بهره مند هستیم.
وی عنوان کرد: طی ۱۷ ماه اخیر خیرین نیکوکار استان تهران چهار همت به نیازمندان کمک کرده اند که ۱.۷ دهم همت آن کمک‌های درمانی است.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به فعالیت‌های دیگر خیران و نیکوکاران در حوزه‌های مراکز اشتغال، فرهنگی، درمان، مسکن جهیزیه، وام حقوقی و مشاوره گفت: ۸۰ درصد از مراکز مذکور عمومی و ۲۰ درصد تخصصی هستند.
پرینچی بیان کرد: در مراکز نیکوکاری ۱۱ مرکز دانشگاهی داریم که ۴۰ درصد از مساجد و ۶۰ درصد خارج از مساجد فعالیت دارند.
وی با بیان اینکه خیران و نیکوکاران در ۸ مرکز آموزش و پرورش، ۳ مرکز اصناف، ۱۰ مرکز حوزه علمیه، ۲۲ مرکز اشتغال ،۷ مرکز درمانی، ۸۷ مرکز فرهنگی، ۱۱ مرکز شورای زکات و ۲۰ مرکز جهیزیه و ازدواج مشغول فعالیت هستند افزود: از همه عزیزانی که در این زمینه تلاش می‌کنند، کمال تقدیر و تشکر را دارم.

ارسال نظرات