بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۷۵۶
فراخوان جذب هیئت علمی تمام وقت در دانشگاه آزاد اسلامی از امروز دوشنبه ۲۹ مردادماه آغاز شد.
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۳

به گزارش بازارکار به نقل از تسنیم، فراخوان جذب هیئت علمی تمام وقت در دانشگاه آزاد اسلامی از امروز دوشنبه ۲۹ مردادماه آغاز و تا روز شنبه ۱۷ شهریورماه ادامه دارد.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی https://sajed.iau.ir نسبت به ثبت‌نام و بارگذاری مدارک مربوطه اقدام کنند.

طبق گفته مسئولان دانشگاه آزاد این دانشگاه در نظر دارد برای رفع نیاز‌های آموزشی و علمی خود، اقدام به جذب نیرو‌های جوان، متخصص و نخبه کند. این دانشگاه برای جذب هیئت علمی تمام وقت دانشگاه آزاد شرایطی را تعیین کردند.

برخی از این شرایط به شرح ذیل است:

۱- شرایط عمومی جذب اعضای هیئت علمی مطابق مصوبه ۶۰۸ مورخ ۱۹/۰۴/۱۳۸۶ شورایعالی انقلاب فرهنگی است.

۲- مدرک تحصیلی مورد نیاز برای شرکت در فراخوان جذب در تمامی رشته‌های اعلام نیاز شده، دکتری تخصصی است.

تبصره ۱: ثبت نام متقاضیان دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های هنری فاقد سرفصل مصوب دوره دکتری تخصصی بلامانع است.

تبصره ۲: ثبت‌نام دارندگان مدرک کارشناسی ارشد در رشته‌های پرستاری، مامایی، هماتولوژی و اتاق عمل، مشروط به نداشتن تعهد خدمت متقاضیان به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بلامانع است.

تبصره ۳: در گروه علوم پزشکی علاوه بر مشمولین تبصره ۲، متقاضیان سایر رشته‌ها صرفا از بین دارندگان مدرک دکتری تخصصی (آموزشی)، بورد تخصصی و فوق تخصصی پس از بررسی و تایید صلاحیت علمی و عمومی و طی نمودن فرآیند جذب انتخاب خواهند شد.

۳- شرط سنی برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد حداکثر ۳۰ سال و مدرک دکتری تخصصی حداکثر ۴۵ سال است. تبصره: برای متقاضیان زیر مجموعه گروه پزشکی، شرط سنی دارندگان مدرک کارشناسی ارشد حداکثر ۳۵ سال و برای دارندگان مدرک دکتری تخصصی حداکثر ۴۵ سال است.

۴- رشته/ گرایش مقاطع تحصیلی متقاضیان در دو مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد و دکتری (ترجیحاً کارشناسی و دکتری) همخوانی داشته باشد.

تبصره: برابر مصوبه جلسه شصت و پنجم مورخ ۱/۹/۸۹ هیئت عالی جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش‌عالی، همگونی رشته / گرایش تخصصی کارشناسی و کارشناسی ارشد در گروه‌های پرستاری، معارف اسلامی و هنر ملاک عمل نخواهد بود.

۵- فارغ التحصیل دوره تمام وقت حضوری با حداقل معدل مورد تائید برای مقاطع کارشناسی ۱۴، کارشناسی ارشد و دکتری حرفه‌ای ۱۶ و دکتری تخصصی ۱۷ است و یا مجموع معدل‌های سه مقطع حداقل ۴۸ باشد.

تبصره: دانش‌آموختگان دانشگاه‌های خارج از کشور، درصورت رتبه‌بندی در گروه الف (ممتاز) در سایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مجاز به ثبت نام در فراخوان خواهند بود.

۶- رشته و گرایش تحصیلی متقاضی با رشته مورد نیاز مندرج در سامانه جذب دانشگاه تطابق و همخوانی داشته باشد.

۷- متقاضیان گروه علوم‌پزشکی باید فاقد هرگونه تعهد به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به جهت استفاده از مزایای آموزش رایگان، خدمات قانونی و مورد تعهد (طرح نیروی انسانی و ضریب) k باشند اینگونه متقاضیان در زمان ثبت‌نام ملزم به بارگذاری دانشنامه یا تاییدیه مدرک تحصیلی خود در سامانه جذب هستند.

۸- ثبت‌نام در سامانه جذب هیچ گونه حقی را برای متقاضیان ایجاد نمی‌کند و جذب افراد واجد شرایط صرفاً پس از احراز صلاحیت‌های علمی، عمومی و طی شدن فرایند جذب هیئت علمی در هیئت اجرایی جذب استان و طرح در هیئت مرکزی جذب دانشگاه آزاد اسلامی امکانپذیر خواهد بود.

۹- مسئولیت صحت و کامل بودن اطلاعات وارد شده بر عهده متقاضی بوده و در صورت مشاهده هر گونه مغایرت یا نقص در اطلاعات ثبت شده، درخواست استخدام منتفی خواهد بود.

۱۰- متقاضیان مجاز به انتخاب یک استان به عنوان اولویت محل خدمت خود هستند.

۱۱- جذب هیئت علمی از جامعه هدف ایثارگران بر اساس بند "پ" ماده ۹۰ قانون برنامه ششم توسعه کشور صورت می‌گیرد و متقاضیان واجد شرایط هنگام ثبت‌نام در فراخوان ملزم به بارگذاری مدارک و مستندات مربوطه در سامانه جذب هستند.

۱۲- اولویت جذب متقاضیان پس از طی فرآیند احراز صلاحیت‌های علمی و صلاحیت عمومی، در صورت داشتن شرایط مساوی، با دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی است.

۱۳- متقاضیانی که تمایل به انتخاب واحد بین الملل فرشتگان را دارند، لازم است با توجه به وضعیت خاص این واحد (فعالیت در حوزه ناشنوایان و کم شنوایان)، شروط الف: تسلط به زبان اشاره ب: آشنایی با فرهنگ ناشنوا را داشته باشته باشند.

ارسال نظرات