بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۷۵۸
ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی ریاست‌جمهوری و گروه سرمایه‌گذاری توسعه ملی از گروه‌ها، شرکت‌ها و صاحبان طرح‌ها و ایده‌های نوآورانه حوزه شناختی حمایت می‌کند.
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸

به گزارش بازارکار به نقل از ایسنا، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی و گروه سرمایه‌گذاری توسعه ملی از توسعه فعالیت‌ها و تجاری‌سازی محصولات خلاقانه و فناورانه مراکز و شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان حمایت می‌کند.

در قالب این فراخوان مشترک ستاد و گروه سرمایه‌گذاری توسعه ملی مشارکت، از طرح‌های فناورانه و نوآورانه در چهار حوزه اصلی "ایده"، "راهکار"، "طرح دانش‌بنیان" و "ظرفیت هم آفرینی" حمایت صورت می‌گیرد.

هدف از این اقدام گسترش و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، شرکت‌ها و مراکز فناور و دانش‌بنیان برای مشارکت در سرمایه گذاری حوزه‌های اولویت‌دار اعلام شده است. در قالب این حمایت، تمامی شرکت‌های دانش‌بنیان، خلاق، مراکز فناور و استارت‌آپی و همچنین پارک‌های علم و فناوری، مراکز رشد و نوآوری و شتاب‌دهنده‌ها از امکان مشارکت در این طرح سرمایه‌گذاری برخوردار هستند.

به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی از مراکز و شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعال در حوزه‌های علوم شناختی خواست اطلاعات خود را در سامانه سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی www.mellitech.net بارگذاری کنند.

این طرح مشارکت در سرمایه‌گذاری با هدف حمایت و کمک به نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی و محور پیشران نوآوری و توسعه در جهت شناخت افراد و تیم‌های مبتکر، متخصص و سختکوش و ایجاد بستر تعامل و همکاری با آن‌ها صورت می‌گیرد.

ارسال نظرات