بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۷۷۲
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان گفت: امسال ۱۱۹۰ نفر ورودی از طریق آزمون استخدامی و دانشگاه فرهنگیان خواهیم داشت.
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۹

به گزارش بازارکار، محمدحسین رمضانی امروز، ۲۹ مردادماه در نشست مجازی با مشاور وزیر آموزش و پرورش با ارائه آماری از نیروی انسانی و تعداد مدارس و جامعه دانش‌آموزی استان اظهار کرد: ۱۹۰۰ همکار فرهنگی تا پایان شهریورماه به سن بازنشستگی می‌رسند که پیش بینی می‌شود ۴۰۰ فرهنگی در سال تحصیلی آینده استمرار خدمت دهند.

وی با اشاره به جذب نیروهای جدید در آموزش و پرورش استان افزود: امسال ۱۱۹۰ نفر ورودی از طریق آزمون استخدامی و دانشگاه فرهنگیان خواهیم داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان به تشکیل اتاق وضعیت و بررسی آخرین شرایط ساماندهی نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: در این موقعیت، با ارتباط منظم معاونت‌ها و هم افزایی دستگاه‌ها اطلاعات مورد نظر بین همکاران مبادله می‌شود و در شورای معاونان تصمیمات نهایی با توجه به آخرین داده‌ها اتخاذ می‌شود.

رمضانی با تأکید بر نقش الگویی معلمان در نظام تعلیم و تربیت تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌های استخدامی در جهت تأمین کمبودهای آموزشی استفاده بهینه کنیم و در حفظ سرمایه‌های انسانی بکوشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به فعالیت ۱۶۰۰ مهد کودک در استان گفت: مهدهای کودک به عنوان یک دوره تحصیلی تأثیرگذار باید مثل همه دوره‌های تحصیلی مهم شمرده شوند.

وی با برشمردن برخی فعالیت‌های مهم و اولویت ها در اتمام سال تحصیلی جاری و استقبال از سال تحصیلی پیش رو تصریح کرد: ثبت‌نام پایه‌های ورودی، تشکیل کلاس، صدور ابلاغ، سامانه پوشاک، ثبت نام در سامانه حمل و نقل دانش‌آموزی، تصحیح به موقع امتحانات جبرانی پایه دوازدهم و عمل به ۱۶۴ مصوبه جلسه روسای ادارات مناطق از مهم‌ترین وظایف مدیران آموزش و پرورش در روزهای آینده است.

 

ارسال نظرات