بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۷۷۹
به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز برگزار شد:
آزمون پایان دوره‌های آموزشی مشاورین املاک شهرستان کرج با حضور ۱۷۲ نفر به همت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز برگزار شد.
سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرنگار بازارکار البرزبه نقل از خبرگزاری تسنیم؛  در راستای اجرای برنامه ساماندهی روابط حقوقی اشخاص در حوزه مشاورین املاک و خودرو با هدف ارتقای آگاهی‌های عمومی و تخصصی متصدیان و متقاضیان دریافت پروانه اشتغال در این صنوف، آزمون پایان دوره‌های آموزشی حقوقی مشاورین املاک شهرستان کرج برگزار شد.

فرید نجف‌نیا معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز در حاشیه برگزاری این مراسم با بیان اینکه آزمون مذکور  با حضور 172 نفر برگزار شد، گفت: این آزمون به صورت ماهیانه و پس از اتمام دوره‌های آموزش تخصصی حقوقی- ثبتی از متصدیان و متقاضیان اشتغال در صنف یاد شده برگزار و پس از کسب نمره قبولی، جهت صدور پروانه تخصصی به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان معرفی می‌شوند.

وی همچنین بر تکمیل و تقویت منابع آموزشی و استفاده حداکثری از تجربه و دانش قضات در آموزش منابع مربوطه با رعایت ساعات آموزشی تأکید کرد.

با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته دوره‌های یاد شده بزودی در شهرستان‌های تابعه استان البرز توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان برگزار خواهد شد.

برچسب ها:

ارسال نظرات