بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۷۸۶
مدیر عامل سازمان اتکا با بیان این که این سازمان به دنبال عمق بخشی بیشتر به تامین کالا‌های اساسی است، گفت: مشارکت مردمی در این سازمان از جایگاه مهمی برخوردار است و نیمی از کسب و کار‌ها در اتکا با مشارکت مردم انجام می‌شود.
سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۰

به گزارش بازار کار به نقل ازایرنا، مرتضی اعلمی امروز دوشنبه در جلسه امضاء تفاهم نامه سازمان اتکا با استانداری مازندران برای خرید برخی از کالا‌های اساسی کشاورزی از این استان اظهار کرد: سازمان اتکا تا کنون برای تامین کالا‌های اساسی اقدامات خوبی انجام داد، اما از این بعد عمیق‌تر به این موضوع می‌پردازد.

وی بیان کرد: خرید کالا‌های اساسی همانند برنج از کشاورز سبب می‌شود که خریدار با قیمت کمتر برنج را تهیه کند و از طرف دیگر کشاورز هم سود بیشتری کسب کند.

اعلمی با بیان این که حذف واسطه‌ها به نفع خریدار و تولید کننده است، اظهار کرد: کوتاه کردن زنجیره تامین کالا‌های اساسی یکی از برنامه‌های جدی سازمان اتکا محسوب می‌شود.

مدیر عامل سازمان اتکا با اشاره به این مطلب که این سازمان هیچ محدودیتی برای خرید برنج از کشاورزان مازندران ندارد، اظهار کرد: این امر منوط به این است که تفاهم نامه امروز تبدیل به یک قرار داد شود و اتکا کار خرید را آغاز کند.

ارسال نظرات