بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۷۹۸
مدیرعامل جامعه هتلدان قشم و عضو هیات رییسه جامعه هتلداران کشور گفت: وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مجوز راه اندازی نخستین کارگاه آموزش گردشگری و جهان گردی در قشم را صادر کرد.
سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۴

راه اندازی نخستین آموزشگاه گردشگری در جزیره قشم

عبدالباسط رضوانی مدیرعامل جامعه هتلدان قشم و عضو هیات رییسه جامعه هتلداران کشور بیان کرد: با صدور این مجوز از این پس و در راستای ارتقای کارکنان دوره‌های آموزشی تحت عنوان "مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری"برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: پذیرایی بهینه و اصولی از مهمانان ورودی به جزیره قشم و هرمزگان و دسترسی آسان به جامعه هتلداران و فعالین صنعتی و گردشگری قشم از دیگر اهداف دریافت این مجوز است.

مدیرعامل جامعه هتلدان قشم و عضو هیات رییسه جامعه هتلداران کشور بهره مندی از استادان مبرز و بنام کشوری و هیات های علمی معتبر به منظور ارتقای کیفی خدمات گردشگری را از جمله دستور کارهای اصلی این جامعه برشمرد و افزود: پیش از این نیز آموزش هایی برای ارتقای نحوه هتلداری و صنایع وابسته در سالیان گذشته قشم انجام شده بود که امید است با آموزش های جدید، این روند به شدت ارتقا یابد.

به گزارش بازارکار ، این کارگاه‌های آموزشی به همت ‌جامعه هتلداران قشم‌ و مدیریت ‌عبدالباسط رضوانی‌ در ساختمان نادری واقع در میدان ولایت قشم برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات