بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۸۱۳
مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان تأکید کرد:
مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان مهارت‌افزایی را کلید توان اشتغال‌پذیری دانشجویان دانست.
سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶

به گزارش بازارکار به نقل از دانشگاه هنر اسلامی تبریز، فردین تقی‌زاده در آیین اختتامیه طرح ملی مهارت افزایی دانشجویان دختر شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور که به میزبانی دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد، گفت: در دو سه سال اخیر برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری المپیاد فرهنگی و ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر، جشنواره جایزه ملی سردار شهید سلیمانی، جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید آوینی، طرح ملی ضیافت ایثار توسط سازمان امور دانشجویان برگزار شده است که طرح ملی مهارت افزایی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌های سراسر کشور نیز جزء این طرح‌ها است.
وی با اشاره به این مسأله که تأسیس اداره دانشجویان شاهد و ایثارگر در سازمان و دانشگاه‌ها به مصوبه اساسنامه طرح شاهد باز می‌گردد، افزود: عمده برنامه‌های این اداره کل رسیدگی به وضعیت تحصیلی و فرهنگی این عزیزان است، چرا که اعتقاد داریم این دانشجویان باید توانمند باشند.
تقی‌زاده با بیان اینکه امسال دوره ملی مهارت‌افزایی در سطح ملی برای اولین بار به میزبانی دانشگاه هنر اسلامی تبریز برگزار شد، ادامه داد: با توجه به استقبال دانشجویان از طرح ملی مهارت افزایی، برگزاری این رویداد‌ها را در سرلوحه قرار دادیم
مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان با بیان مطلب که دانشجویان علاوه بر رشته‌ای که در آن تحصیل می‌کنند، باید یک مهارت را نیز کسب کنند تا اگر با رشته تحصیلی خود شغل پیدا نکردند با مهارتی که کسب کرده‌اند بتوانند اشتغالزایی کنند.
وی با اشاره به اینکه در اولین دوره مهارت افزایی آموزش‌های فنی و هنری را گنجانده‌ایم گفت: با توجه به ظرفیت‌های دانشگاه هنر اسلامی تبریز، تصمیم بر این شد طرح ملی مهارت افزایی به میزبانی این دانشگاه برگزار شود.
تقی‌زاده با بیان اینکه این دانشگاه می‌تواند اثربخشی خوبی در حوزه مهارت‌افزایی کشور داشته باشد، ادامه داد: دانشگاه هنر اسلامی تبریز تعداد زیادی از رشته و کارگاه‌های منحصر به فرد برخوردار است.
مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر سازمان امور دانشجویان ادامه داد: با توجه به مذاکرات سال گذشته برای برگزاری این طرح در این دانشگاه خوشبختانه دانشگاه هنر اسلامی تبریز با همت و تلاش جهادی زمینه اسکان دانشجویان را به نحو شایسته فراهم کرده و خوابگاه‌ها را به مرحله بهره‌برداری رساندند.
تقی‌زاده اضافه کرد: از مهمان‌نوازی برادران و خواهران این استان و شهر و دانشگاه تشکر می‌کنم که حقیقتاً میزبان شایسته‌ای بودند.
وی با بیان اینکه نمایشگاه آثار هنری که در آخرین روز برگزاری این طرح هفته برگزار شد، همه را به وجد آورد و نشان داد کسب مهارت چطور می‌تواند هنر خلق کند، ‌خاطرنشان کرد: این دوره باید برای همه دانشجویان برگزار شود و دانشگاه هنر اسلامی تبریز می‌تواند قطب مهارت‌افزایی کل کشور باشد.

ارسال نظرات