بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۸۱۹
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان گفت: دوازدهمین دوره جشنواره درون دانشگاهی حرکت  برگزار می‌شود و برگزیدگان این دوره در جشنواره ملی که هفدهمین جشنواره خواهد بود، حضور پیدا خواهند کرد.  
سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۶

غلامرضا مالکی در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: جشنواره درون دانشگاهی حرکت عمدتا به صورت سالانه در سطح دانشگاه جامع علمی کاربردی برگزار می‌شود. محور این جشنواره حول فعالیت‌ها و دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویی مراکز آموزشی است.  
وی در خصوص اهداف این جشنواره تصریح کرد: این جشنواره با محوریت آثار و دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشجویی ترتیب داده شده است و اهداف مختلفی را دنبال می‌کند. مهم ترین هدف انعکاس و انتقال تجربه‌های موفق دانشجویی است.  
مالکی ادامه داد: این نکته که دانشجویان در قالب این انجمن‌های علمی بتوانند کار تیمی را تمرین کنند و زمینه حضور آن‌ها در فضای بعد از دوران تحصیل و دانش آموختگی فراهم شود، نیز از دیگر اهداف این جشنواره است.  
رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان اصفهان حوزه‌های رقابتی این جشنواره را برشمرد و در این باره گفت: این جشنواره در یازده حوزه رقابتی اجرا می‌شود؛ فناوری و نوآوری اجتماعی، نشریه، رویدادهای علمی، محتوای دیجیتال، کارآفرینی، حوزه رقابتی آموزش، پژوهش، چاپ کتاب، و اختراع و در بخش ویژه، برنامه‌های پویش سفیر حرکت برگزار می‌شود که دانشجویان به صورت فردی و تیمی در قالب انجمن علمی در این حوزه‌ها حضور پیدا می‌کنند.
وی بازه زمانی برای جشنواره حرکت را از نیمه دوم مرداد ماه تا نیمه اول دی ماه اعلام کرد و تصریح کرد: از نیمه دوم مرداد ماه آثار جمع آوری می‌شود، سپس داوری انجام شده و توسط جدول زمانبندی نیمه دوم آذر یا نیمه اول دی ماه بحث اختتامیه را در سطح استان خواهیم داشت. آثار دانشجویان به دبیرخانه هفدهمین جشنواره ملی حرکت ارسال می‌شود و در آن جشنواره کلیه زیرنظام‌های آموزشی و دانشگاه‌ها آثاری که داشتند را ارائه می‌دهند و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند. 

برچسب ها:

ارسال نظرات