بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۰۸۳۴
شهردار اراک از ادامه داشتن فرآیند تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شهرداری خبر داد.
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۸

به گزارش بازارکاراز مرکزی، علیرضا محمودی عصر امروز _سه‌شنبه سی‌ام مرداد_ در نشست با مشاور استاندار مرکزی در امور ایثارگران بر ادامه فرآیند تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر شهرداری تا آخرین نفر مشمول این قانون، تاکید و اظهار کرد: توجه ویژه به مجموعه نیروی انسانی ضروری است، چراکه محرک توسعه هر دستگاه و سازمان به شمار می‌رود.
وی افزود: در شهرداری اراک باید منابع انسانی را از لحاظ کمی و کیفی به سطحی برسانیم که بتوانند پاسخگوی نیازهای شهروندان شهر اراک با خواسته‌های بسیار زیاد در حوزه مدیریت شهر، باشند.
شهردار اراک تصریح کرد: در بحث تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگری قطعاً طبق قانون عمل خواهیم کرد و به نیروهای مدیریت شهری این امید را می‌دهیم که شهرداری اراک طبق قوانین و مقررات و دستورالعمل‌های ابلاغی، تا تبدیل وضعیت آخرین فرد مشمول این قانون، همراه این عزیزان خواهد بود.
محمودی تاکید کرد: ما در مجموعه مدیریت شهری، ایثارگران را ارج می‌نهیم و اعتقاد داریم که ایثارگران با روحیه ایثارگری، وضعیت خدمات‌دهی و خدمت به مردم را بهبود خواهد بخشید.
شهرداری اراک یک نهاد پیشرو در حوزه ایثار و شهادت است
احمد عسگرنجاد مشاور استاندار مرکزی در امور ایثارگران هم با تاکید بر اینکه شهرداری یک نهاد پیشرو در حوزه ایثار و شهادت است، اظهار کرد: نگاه مجموعه بر این است که به ایثار و شهادت توجه بیشتری شود.
وی افزود: با توجه به ظرفیت قانون، این انتظار وجود دارد که شهرداری همانند گذشته به موضوع یادگاران دفاع مقدس توجه ویژه داشته باشد و به صورت ویژه‌تر در انتصابات حوزه مدیریتی از نیروهای توانمند ایثارگر، بهره مند شود.
مشاور استاندار مرکزی در امور ایثارگران خاطر نشان کرد: نماینده ایثارگران شهرداری اراک باید در اجرای قانون جامع ایثارگری طبق قانون عمل کند، چرا که اگر قانون اجرا شود، هم عدالت رعایت می‌شود و هم به انتظارات قانون گذار، جامه عمل پوشانده می‌شود.
عسگرنجاد همچنین از عملکرد شهرداری اراک در بحث تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگری که تلاش کرده بخش عمده‌ای از نیروها تبدیل وضع شوند، تقدیر و بر تکمیل ادامه این فرآیند تا آخرین فرد مشمول این قانون، تاکید کرد.
وی افزود: با توجه به اینکه یکی از رسالت‌هایی که شهرداری به عنوان یک نهاد عمومی بر عهده دارد، توجه به مسائل فرهنگی و اجتماعی است، بنابراین این انتظار وجود دارد که به حوزه ایثار و شهادت و جمعیت بزرگ ایثارگری شهر اراک، نگاه ویژه و خاص داشته باشد.
مشاور استاندار مرکزی در امور ایثارگران تاکید کرد: از شهردار اراک به عنوان یک نیروی انقلابی پیشتاز در حوزه ایثار و شهادت و عضو خانواده بزرگ ایثارگران، این انتظار می‌رود که برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال شهرداری را متمایزتر از سایر دستگاه‌ها برگزار کند.
رجبعلی حیدری معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اراک هم، خدمت به جامعه ایثارگری را یک افتخار برای مجموعه مدیریت شهری ذکر و اظهار کرد: مجموعه شهرداری اراک در موارد استخدام نیروی انسانی، از ظرفیت قانونی جذب ایثارگران بهره برده و طی سه سال اخیر نیز نسبت به تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگری مشمول قانون اقدام کرده است.
وی خاطرنشان کرد: حسب تکلیف قانون و تاکید شهردار انقلابی اراک، فرآیند تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگری شهرداری طبق روال قانونی و تا تکمیل و صدور احکام کارگزینی ادامه خواهد یافت.
به گزارش ایمنا، در این نشست پیرامون مسائل مربوط به حوزه ایثار و شهادت و به صورت خاص و ویژه، ادامه فرآیند تبدیل وضعیت نیروهای شهرداری مشمول قانون ایثارگری، هم‌اندیشی و گفتگو صورت گرفت.

ارسال نظرات