بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۸۵۷
معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان البرز از اجرای دوره مهارتهای اولیه ویژه شرایط اضطرار باحضور ۹۵ فراگیر در شهرستان کرج خبر داد.
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرنگار بازارکار البرز به نقل از خبرگزاری مهر؛ محمود باغبان با بیان اینکه دوره آموزش مهارت‌های اولیه ویژه شرایط اضطراری، دوره‌ای است که در آن اصولی‌ترین مهارت‌های اولیه در کلاس‌های نظری و عملی برای علاقمندان آموزش داده می‌شود، اظهار کرد: آموزش مهم‌ترین و پرکاربردترین سرفصل کمک‌های اولیه، یادگیری دقیق‌تر مهارت‌ها از طریق تمرکز بر آموزش‌های عملی و افزایش قابلیت‌های تمرین و یادگیری در این دوره ارائه شد.

وی تقویت و توسعه مهارت‌های امدادی در زمینه کمک‌های اولیه و بسترسازی برای توسعه این آموزش‌ها در شرایط و زمان‌های متفاوت را از اهداف این دوره آموزشی عنوان کرد.

باغبان تصریح کرد: این دوره به مدت ۵۰ ساعت آموزشی و با سرفصل‌های کمک‌های اولیه، تزریقات در شرایط اضطرار و کشیدن بخیه ویژه ۶۰ نفر از برادران و همچنین ۳۵ نفر از خواهران برگزار شد.

گفتنی است، ادارات، مؤسسات، ارگان‌های متقاضی، خانه‌های هلال دوره می‌توانند طی درخواست کتبی این دوره را آموزش ببینند.

دوره آموزش «مهارت‌های اولیه ویژه شرایط اضطراری» شامل تزریقات عضلانی، کشیدن بخیه، سنجش فشار خون، فوریت‌های پزشکی، کنترل زخم و پانسمان، آتل‌بندی، احیای قلبی و اصول ایمنی در شرایط اضطرار است.

علاقمندان به شرکت در این دوره‌ها می‌توانند با مراجعه به واحد آموزشی شعب جمعیت هلال‌احمر با همراه داشتن اسکن اصل کارت ملی نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

برچسب ها:

ارسال نظرات