اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۸۶۲
۲ رشته تحصیلی مهندسی پزشکی و مهندسی شیمی- بیوتکنولوژی در مقطع دکتری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران به رشته‌های سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران افزوده شد.
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵

به گزارش بازارکار به نقل از سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران، شورای گسترش آموزش عالی با پذیرش ۲ رشته تحصیلی مهندسی پزشکی و مهندسی شیمی- بیوتکنولوژی در مقطع دکتری در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران موافقت کرد.
یاسمین بیده، رئیس اداره تحصیلات تکمیلی و آموزش‌های تخصصی سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران در تشریح این خبر گفت: امسال شورای گسترش آموزش عالی با اضافه شدن دو رشته گرایش دکتری تخصصی شامل رشته مهندسی پزشکی و مهندسی شیمی- بیوتکنولوژی به رشته‌های تحصیلات تکمیلی سازمان موافقت کرد.
وی افزود: با اعلام اینکه از مهرماه سال جاری دانشجویان می‌توانند در این رشته‌ها تحصیل کنند، گفت: ‏ایجاد رشته‌های مذکور با تلاش و اهتمام مجموعه معاونت توسعه و فناوری اداره تحصیلات تکمیلی و آموزش‌های تخصصی، و در جهت سیاست‌های کلان توسعه رشته‌های نیازمحور صورت گرفته است. تاسیس این دو رشته در مقطع تحصیلات تکمیلی هم مزیت و فرصتی برای تحصیل دانشجویان و هم زمینه‌ای برای توسعه علمی و فناوری حوزه مورد نیاز خواهد بود.
در این رابطه نیز میردامادی معاونت تحقیقات کاربردی و توسعه فناوری ضمن تبریک کسب این موفقیت به خانواده سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی ایران اظهار امیدواری کرد با اهتمام جمعی و توسعه مقاطع تحصیلات تکمیلی شاهد رشد و اعتلای کیفیت علمی و آموزشی و رشد شاخص‌های پژوهشی سازمان در رشته‌های مذکور باشیم.

ارسال نظرات