اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۸۶۵
سرکنسول ایران در هرات افغانستان گفت: تراکتورسازی ایران و نمایندگی آن در هرات نمادی از ظرفیت های همکاری ۲ کشور است.
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹

تراکتورسازی ایران نمادی از ظرفیت های همکاری ایران و افغانستان است

به گزارش بازار کار، به نقل از روابط عمومی شرکت تراکتورسازی ایران، محمد صدیقی فرد، سرکنسول ایران در هرات افغانستان، روز چهارشنبه، 31 مردادماه، در مراسم نامگذاری میدان اصلی هرات بنام تراکتورسازی که با حضور مقام های ایران و افغانستان برگزار شد، گفت: تراکتورسازی ایران و نمایندگی آن در هرات نمادی از ظرفیت های همکاری ۲ کشور است.

وی افزود: ایران بعد از انقلاب و ۴۵ سال گذشته تحت شدیدترین تحریم ها قرار داشت اما توانسته روی پای خود بایستند و تراکتورسازی نیز یکی از این توانمندی هاست.

در این مراسم مقام های ارشد افغانستان نیز بر توسعه مراودات بین ۲ کشور تاکید کردند و گفتند: نقش تراکتورهای ایرانی در مزارع افغانستان در رفع کمبودها و موانع بخش کشاورزی این کشور غیرقابل انکار است.

بر اساس این گزارش ۲ طرف بر ظرفیت های ایجاد شده به تبع تراکتورسازی ایران در جای جای افغانستان اذعان داشته و تاکید کردند: در سال های گذشته کمبودها و مشکلات زیادی در کشاورزی افغانستان وجود داشت که امروز با ظرفیت های ایجاد شده توسط ایران و حضور تراکتورهای ایرانی در مزارع افغانستان شاهد حل این مشکلات و رونق کشاورزی افغانستان هستیم.

همزمان با این مراسم نمایشگاه دائمی تراکتورهای ایرانی در شهر هرات افتتاح و از ۸۰ نفر از کشاورزان و دهقانان افغانستان که با استفاده از تراکتورهای تولیدی ایران، توسعه کشاورزی خود را محقق کرده بودند قدردانی شد.

ارسال نظرات