اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۸۷۱
سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی، با بیان این که نیروهای مسلح از عناصر و مظهر اقتدار کشور و نظام هستند، گفت: تأمین مسکن برای نیروهای مسلح باید اولویت دستگاه‌های متولی باشد.
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸

تأمین مسکن برای نیروهای مسلح اولویت دستگاه‌های متولی باشد

به گزارش برنگار بازار کار، تراب محمدی،  سرپرست استانداری آذربایجان‌شرقی، روز چهارشنبه 31 مردادماه، در جلسه شورای مسکن استان، با بیان این که نیروهای مسلح از عناصر و مظهر اقتدار کشور و نظام هستند، گفت: تأمین مسکن برای نیروهای مسلح باید اولویت دستگاه‌های متولی باشد 

وی شتاب‌دهی به اقدامات بانک‌ها در طرح نهضت ملی مسکن را بسیار مهم خواند و افزود: در صورت انجام تعهدات بانک‌ها در نهضت ملی مسکن شاهد رونق ساخت‌وساز مسکن خواهیم بود.

وی افزود: باید پیگیری مستمر برای شتاب در پرداخت تسهیلات از بانک‌های عامل جهت تسریع در اجرای طرح مسکن در استان داشته باشیم.

محمدی با بیان این که هفته دولت امسال با ایام اربعین حسینی (ع) مقارن شده است، اضافه کرد:  دستگاه‌هایی که پروژه آماده افتتاح و بهره‌برداری در ایام هفته دولت دارند با  هماهنگی ستاد استانی بزرگداشت هفته دولت اقدامات و برنامه‌ریزی‌های خود را انجام دهند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی، افزود: دستگاه‌های خدمات‌رسانی در اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن همکاری ویژه داشته باشند تا روند ارائه خدمات و اجرای طرح در سریع‌ترین زمان ممکن اجرایی شود.

در این جلسه، گزارشی از آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن توسط اداره کل راه و شهرسازی استان، شرکت عمران شهر جدید سهند و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، آخرین وضعیت تامین خدمات زیربنایی طرح نهضت ملی مسکن در سطح استان و به‌ویژه در شهر جدید سهند توسط ارگان‌های خدمات‌رسان و آخرین وضعیت تسهیلات بانکی طرح نهضت ملی مسکن استان توسط بانک ملی به‌عنوان دبیر هماهنگی بانک‌های عامل استان ارائه شد.

ارسال نظرات