اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری

تازه ها

کد خبر : ۱۶۰۹۷۰
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان گفت: با افتتاح پروژه‌های بخش کشاورزی استان در هفته دولت، برای هزار و ۱۷۹ نفر اشتغال مستقیم و ۲ هزار و ۹۰۵ نفر شغل غیرمستقیم ایجاد می شود.
شنبه ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۷

به گزارش بازارکار، صالح محمدی اظهار کرد: ۱۰۲ پروژه با اعتبار ۲۶ هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال برای افتتاح در هفته دولت امسال آماده شده که ۱۶ هزار و ۶۹ خانوار از این پروژه‌ها بهره‌مند می‌شوند.

وی افزود: کشتارگاه مدرن ضیابر، ساختمان امور اراضی، سردخانه‌، پروژه‌های آب و خاکی شامل انتقال آب با لوله، ایستگاه پمپاژ، صنایع تبدیلی، افتتاح گلخانه‌ها و مرغداری‌ها از جمله این پروژه‌ها است.

محمدیادامه داد: جهاد کشاورزی گیلان رتبه نخست کشور را در بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و خدماتی بخش کشاورزی و اعتبارات هزینه شده در هفته دولت را به دست آورده ‌است.

گیلان دارای ۴۲۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی است و ۳۱۷ هزار نفر از مردم استان در بخش کشاورزی مشغول به فعالیت هستند؛ برنج، چای، زیتون، پیله ابریشم، بادام زمینی، زیتون، فندق و مرکبات عمده‌ترین محصولات کشاورزی گیلان هستند؛ گیلان همچنین یکی از تولید کنندگان مهم طیور در کشور است.

گیلان بزرگترین تولیدکننده ارقام بومی و با کیفیت برنج در کشور به شمار می‌آید که با ۲۳۸ هزار هکتار اراضی شالیزاری، رتبه نخست کشور را از لحاظ سطح زیرکشت و همچنین رتبه دوم تولید برنج را به خود اختصاص داده است.

ارسال نظرات