اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۱۰۰۴
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی خبر داد
معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به ایجاد اشتغال برای بیش از ۳ هزار نفر، گفت: هزار و ۸۹ طرح از کلنگ‌زنی و بهره‌برداری طرح عمرانی و اقتصادی در استان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۷

یاسر رهبردین معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی با اشاره به ایجاد اشتغال برای بیش از ۳ هزار نفر در استان، گفت: در هفته دولت امسال از هزار و ۸۹ طرح، هزار و یک طرح عمرانی با اعتبار ۱۰ هزار و ۵۶۴ میلیارد تومان و ۸۸ طرح مربوط به حوزه اقتصادی با اعتبار ۶ هزار و ۴۳۶ میلیارد تومان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در خصوص طرح‌های عمرانی افتتاحی تصریح کرد: ۹۳۶ طرح با ۸ هزار و ۶۲۲ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.
رهبردین در خصوص طرح‌های اقتصادی نیز افزود: ۷۲ طرح با اعتبار ۳ هزار و ۶۱۰ میلیارد تومان با اشتغال‌زایی برای هزار و ۳۲۷ نفر افتتاح می‌شود.
معاون استاندار آذربایجان‌غربی همچنین میزان سرمایه‌گذاری در این طرح‌ها را ۱۷ هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با بهره‌برداری این طرح‌ها برای ۳۷۷۲ نفر اشتغالزایی می‌شود.
وی با اشاره به طرح‌های شاخص عمرانی استان، افزود: گازرسانی به ۸۵ روستا، برقراری پوشش اینترنت ۵۸ روستا، اجرای طرح هادی و آسفالت معابر در ۴۵۸ روستا، افتتاح۷۳ مکان ورزشی، چمن مصنوعی، سالن چندمنظوره، افتتاح ۸۳ خانه بهداشت، مرکز جامع سلامت و اورژانس جاده‌ای، بهره برداری از ۸۵ کلاس درس بخشی از طرح‌های شاخص عمرانی استان است که در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
رهبردین در ادامه گفت: هم چنین ۷۴ کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی، ۴۵ راه روستایی در استان زیر بار ترافیک خواهد رفت.
به گفته وی، رفع تنش آبی در ۱۷ روستا و بهره برداری مخازن آب با هدف تامین آب شرب شهرستان‌های ارومیه، مهاباد و پیرانشهر نیز طی این هفته انجام می‌شود.

ارسال نظرات