اربعین حسینی برتمامی عزاداران تسلیت باد

      
بنیانگذار اطلاع رسانی نوین اشتغال در ایران
خبر فوری
کد خبر : ۱۶۱۰۳۶
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی فارس خبرداد؛
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی فارس خبرداد؛ معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان از اجرای طرح انصار برای مشمولان غایب بالای 8 سال خبر داد.
دوشنبه ۰۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۵

به گزارش بازار، سرهنگ علی اصغر زارعی در این خصوص اظهار داشت: مشمولان بالای 8 سال غیبت می توانند خدمت سربازی خود را در طرح انصار سپاه پاسداران به صورت پاره وقت سپری کنند.
وی افزود: مشمولان غایب با شرکت در طرح انصار از مزایای انعطاف در مدت حضور و انتخاب ساعت حضور در محل کار به صورت توافقی، عدم محدویت سقف کسر خدمت، انعطاف در مدت خدمت وظیفه عمومی ( 14 الی 21 ماه )، حذف 2 ماه آموزش شبانه روزی، بخشش اضافه خدمت سنواتی و امکان خروج از کشور برای سفرهای زیارتی عتبات عالیات و حج و به کارگیری مشمولان طرح، متناسب با تخصص، مهارت و توانمندی افراد  بهره مند خواهند شد.
معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: همچنین در راستای اجرای این طرح، مشمولان از امتیازات کسر خدمت تاهل 2ماه، فرزند اول 3 ماه، فرزند دوم 4ماه و فرزند سوم 5 ماه، کسر خدمت بواسطه عضویت در بسیج در دوران قبل از ورود به غیبت، کسری سابقه ایثارگری والدین اعم از خدمت در جبهه یا جانبازی نیزمی توانند استفاده کنند.
زارعی تصریح کرد: این دسته از افراد در سپاه پاسداران شهرستان و استان محل سکونت بکارگیری می شوند و همچنین همزمان با انجام خدمت سربازی می توانند اشتغال به کار داشته و از بیمه برخوردار شوند.
وی در پایان گفت: متقاضیان طرح در صورت داشتن شرایط لازم، می توانند برای ثبت نام به نزدیکترین رده های سپاه (پایگاه های بسیج ،حوزه های مقاومت ،سپاه استانی ، شهرستانی و ...) مراجعه کنند.

برچسب ها:

ارسال نظرات